Net log ik na een aantal maanden weer in, en zie ik staan laatste bezoek gisteren. Vreemd maar dacht ok.... Ik ben geregistreed sinds 7april2012 staat er terwijl ik al jaren lid ben. en mijn naam en banners zijn anders? Na nog een keer de pagina te verversen zie ik alles weer zoals het moet. Ik zat gewoon in een account van een ander genaamd sansun. Hoe kan dat nou, het zijn niet de hormonen
Zie inlog datum 23-1-2009 kijk maar bij je antwoord. Heb je niet per ongeluk automatisch inloggen waardoor iemand anders bij jullie op computer/laptop op deze site is geweest?
Nee was niet op een naam klikken, want ik kon de banner veranderen en mijn gegevens (die dan niet van mij waren) veranderen. Het is een thuis ipad dus niet een openbare computer dat iemand niet had uitgelogd. Heb het niet meer gezien maar ik blijf het vreemd vinden.
Ik neem aan trouwens dat je "account" bedoelt. Jouw spelling maakt er een behoorlijk ranzig woord van!
We hebben even gekeken maar we kunnen niks ontdekken. Toen je via dat andere account ingelogd was heb je toen uitgelogd en daarna weer ingelogd of is dat vanzelf gegaan? En heb je iets gewijzigd aan dat andere account? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl