Hoi, Er zijn al een aantal vragen gesteld over het plaatsen van afbeeldingen: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/487782-geroteerde-fotos.html Wellicht heb je daar iets aan? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
De foto staat recht in mijn album, dus weet niet wat er is Nooit problemen gehad.... Met je link kan ik niks
Zet je de foto met je mobiel erop? Dan moet je hem even draaien in je map en dan zet hij hem wel goed..tenminste bij mij wel.
Gaat niet lukken he? Het heeft te maken met hoe de foto op je iPad gemaakt is. We hebben dat toen eens getest met een iphone, vier foto's gemaakt en kijken wanneer de foto juist geplaatst wordt. Als het goed is moest de home button onder staan om een foto juist op Zwangerschapspagina.nl geplaatst te krijgen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Dan is het waarschijnlijk hetzelfde. Heb je geprobeerd de telefoon bijvoorbeeld andersom te draaien dat je dus de onderkant van de telefoon in plaats links, rechts houdt? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ja van alles, wellicht toch iets in de geest van, via telefoon op fb, dan gekopieerd naar iPad album etc... Ach ja.. Even je hoofd omdraaien en je ziet het. Er mag een slotje op! Thnx!