Reactie van beheer op de gesloten topics en dan sluiten jullie dit ook

Discussion in 'Over deze site' started by proudmommy2013, Jun 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ja ik beken hahah

;)

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Onrust stoken is niet nodig, want volgens mij schept het beheer in deze zelf heel veel onduidelijkheid en daarmee 'onrust'. Lang niet bij iedereen is nu duidelijk wat wel en niet kan, waarom het ene wel en het andere niet etc etc. vandaar waarschijnlijk al deze topics. Met slotjes rondstrooien helpt dan niet, dan kan er beter een topic over zijn waarin men die vragen centraal kan stellen lijkt me..

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Denk dat een discussie en vragen waarom hoe en wat best gezond kan zijn

4. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Dan vond je het blijkbaar wel interessant genoeg om lid te worden. Toch best verleidelijk he ;)

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Hahaha ja zou kunnen ;) Maar ik ben geen lid van de betreffende pagina maar zag de link een paar keer voorbij komen. Vandaar mijn conclusie snapt u. Onje gaf die opmerking wat voor mij een inkoppertje was....

6. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Snap 't. Wel duidelijk zijn hoor, anders snappen we het hier niet ;)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Je bent natuurlijk als ex mod ook wel extra allert ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel van de slotjes wel begrijp. Niet allemaal...maar ja...zo is het nu eenmaal. Beheer heeft gewoon een grens getrokken. Ik ben ook wel op mijn vingers getikt ( punten in woorden...) en dat was gewoon terecht. Het staat in de regels ( die je accepeert in het begin)

8. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Een grens die niet 1 lijn is

Zoals eerder gezegd soms moeten regels bekeken worden en evt herzien.

Leden die aangeven dat er iets is, mogen ook gehoord worden

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Oh oeps hahah :p nee maar zonder gekheid mijn vorige berichten is gewoon hoe ik erover denk. En voor nu vertrek ik maar even uit deze topic....

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,027
    551
    113
    ik snap er geen kont van. ik krijg zelfs een pb van beheer dat ik dingen zou hebben doorgespeeld ofzo? wtf ik schrik me kapot dat de lounge weggaat. open er een topic over omdat die andere weg was. krijg ik ineens zon rare pb? snap er echt geen sikkepit van

11. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ook dat denk ik, de dames en heer moeten behoorlijk zwoegen achter de schermen om alles in goede banen te houden. Daarbij kun je het gewoon niet voor iedereen goed doen. Of je nou linksom of rechtsom gaat.....
    En ik denk dat je per pb meer bereikt...

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    HAHAH!! Een spion!!!!! Zouden ze een pagina over de pagina gemat hebben en screenshots gemaakt hebben van de screenshots?! Foei Myrthe toch! :p

13. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Vaag.. :( Misschien zijzelf ook niet echt meer? :)

14. tuc

tuc Niet meer actief

Ik denk dat je daar geen helderziende voor hoeft te zijn...een fb oagina die oorspronkelijk om huisjes ging maar dat mondt snel uit in andere dingen of course. Ben geen lid van de pagina..maar dat kon je van te voren al bedenken.

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Je weet niet wat je mist, daar mag alles besproken worden (Y)

16. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    Beste Beertjenicky,

Om deze reden sluiten we deze topics dus. Positieve feedback staan we voor open maar een topic als deze met allerlei kloinks en totaal off topic reacties hebben we niks aan. Valt ons mee dat de popcorn, cola en klapstoeltjes nog niet voorbij zijn gekomen.

Als je een regel wilt bespreken dan ben je welkom om daar een bericht over te plaatsen en zolang die ontopic en op basis van wederzijds respect blijft verlopen zal die ook open blijven.

We zitten niet te wachten op ellenlange topics met allerlei onzin reacties.

Dus .... je mag het nog een keer proberen ;)

Kloink!!

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

17. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik denk dat er een verschil bestaat tussen respectvol discussiëren en modder gooien. Ik persoonlijk hou van open communicatie, en ik denk dat dit hier ook goed mogelijk is. Maar ook mijn haren gaan van sommige reacties recht overeind staan. Ik merk dat dit bij mij boosheid opwekt. Want we werken knetterhard om het hier prettig te houden.

Achter de schermen wordt er veel gepraat over hoe we dit forum in goede banen kunnen leiden. Soms leidt dat tot keuzes die misschien niet favoriet zijn. Soms moeten we kiezen voor de ene keuze, die voor de enean groep niet fijn zijn. Maar voor de andere kant weer heel prettig.

We kunnen het niet voor iedereen goed doen.

Daarnaast denk ik dat het op zo'n groot forum als dit niet altijd mogelijk is om uitgebreid verslag van keuzes maken. Zoveel mensen zoveel meningen.

18. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Tegelijk dus.;)

Share This Page