Zoals de titel al zegt, ik ben nu ruim 35 weken zwanger en ben super misselijk. Ik hoef mij naar mijn thee te kijken en ik begin al te kokhalzen. Heeft iemand hier ook ervaring mee of weet iemand of dit uberhaupt normaal is? Ik dacht namelijk dat men in het begin van de zw alleen maar zo misselijk kon zijn. En het erge is dat mijn kinderen zo thuis komen om te eten. Alleen die lucht al...
komt mssn omdat je kindje nog niet is ingedaald, en nu je maag erg aan het verdringen is. meestal is het zo dat als je kindje gaat indalen, dan krijgt je maag weer meer ruimte en wordt dat ook weer beter... ik hoop het voor je! heb verder neit echt tips ofzo, sterkte!
denk dat ik toch maar ff het zk bel. Ik heb het zo benauwd en ben duizelig. Ik heb zwabberbenen en kan niet eens normaal recht lopen. Mijn kinderen kon ik niet eens halen. Wat het zk kan doen is mij een raadsel maar ik ben nu niet lekker.
Ik zou zeker snel naar de verloskundige of ziekenhuis gaan. Het hoeft niet meteen het ergste te zijn, maar het kunnen symptomen zijn van een zwangerschapsvergiftiging. Een collega van mij heeft exact hetzelfde gehad en zij had het inderdaad. Hoe sneller ze erbij zijn, hoe beter het is voor jou en je kindje. Nogmaals het hoeft niet, maar wel laten controleren hoor.