hey meiden wat was de reactie van jullie vriend toen je zwanger bleek te zijn? de mijne was op uitzending naar kroatie voor het leger en ik kreeg hem toen om 16.00 die dag aan de telefoon en ik zei ik ben zwanger, hij ojee wat doe je ik sta achter je beslissing, dus toen kozen wij ervoor dat Marlinda een bestaan zou krijgen xxxx
Ik deed de test toen hij nog sliep haha dat was zo mooi, ik was helemaal aan het trillen toen die positief aangaf. Ik liep naar hem toe schudde hem wakker en zei ''Schat volgens mij ben ik zwanger'' nou hij zat gelijk recht op! Echt waar zei die! en toen was het eerst zien dan geloven haha.
Ik deed de test in zijn badkamer..ik woonde nog thuis en hij op zichzelf..ik was helemaal in paniek..en rende naar hem toe en begon echt zooo hard te huilen..ik was bang voor alles wat komen ging..uit huis.. we hadden nog maar 4 maanden verkering..zn ouders zijn marokaans..etc..was gewoon heel bang..en het enige wat hij kon doen was lachen juichen en schreeuwen dat ie papa werd haha..zooo lief was dat!
ik had de test gedaan, en mijn mannetje was nog op zijn werk. ik belde hem op.., met het nieuws dat ik zwanger was... het was even stil.. en toen we bijna op hingen zei hij.. nou tot zo lief mammaatje..! pappaa komt er zo aan..om het te vieren hihih
jah hij was dolgelukkig! we hadden niet verwacht dat het zo snel zoui gaan! hihi we zijn geloof ik lekker vruchtbaar zo mt z'n tweeen! ik telde namelijk na 1 menstruatie al aan joepie!
Bij de 1e was de relatie met mijn ex al voorbij, dus geen reactie van papa Bij de 2e was papa in de 7e hemel en bij de 3e schrok hij eerst en later vond hij het superrr
hij vond het super... eerst wel angstig maar blij op hetzelfede moment.. het was de eerste ker raak dat hadden we totaal niet verwacht.. ij de 2e zwangerschap super blij die is helaas mis gegaan... maar we hopen op een 3e zwangerschap ookal zijn we beide wat angstig
Bij ons was de papa er ook meteen helemaal gelukkig mee. Samen een testje gedaan en hij kon van geluk een half uur niks meer zeggen. Denk ook wel dat het ook in dit topic er weer mee heeft te maken of je wel of niet bewust voor een kindje heb gekozen. Wij wel, dus van zelfsprekend waren we iets meer voorbereid en er meteen blij mee zonder na te hoeven denken aan alternatieve.
hallo iedereen 18 juni 2004, ik toen net 20 jaar kwam ik er achter dat ik zwnger was... mijn toen malige vriend zat voor voetbal in schotland en zou de volgende dag weer naar nederland komen... om 12 uur snachts heb ik een test gedaan en die was positief.. ik kon het haast niet geloven.. ik heb toen eerst een vriendin gebeld, die is toen gelijk gekomen.. daarna hebben we samen hem gebeld, zijn reactie was echt ongelooflijk, hij durfde namelijk glas hard door de telefoon te roepen HET IS NIET VAN MIJ! nou dat kwam in als een bom, we hebben daarna heel veel ruzzie gehad en het is uiteindelijk helemaal geeskalleerd.. nu ruim twee jaar verder hebben we nog steeds geen contact en heeft hij zijn zoon 1 keer gezien... hij blijft het nog steeds ontkennen maar voor de buiten wereld is het overduideijk.. ik heb er gelukkig vrede mee gekregen en met mij en mijn zoontje is alles goed gekomen, wij zijn gelukkig het is zijn gemis niet dat van ons... zo zie je maar dat het niet altijd koek en ei is.... liefs dionne
we hebben samen de test gedaan.. en toen t echt duidelijk was dat die 2e streep niet zou verdwijnen keken we mekaar echt aan zo van en nu? we zijn dan wel bijna 3 jaar samen, maar t was toch even sliken.. we wonen namelijk bij mijn ouders in! maar nu is echt super blij en trots! =)
mijn vriend schrok wel (net als ik) maar was er toch wel blij mee, en nu is hij ontzettend trots op zijn zoon
Alledrie mijn kids zijn gepland.. Over de ervaring met Dariënne geen commentaar...... Maar bij Yashyra deed ik de test en kwam de kamer in met een rode kop.. Ik zeg 'Euh schat, je wordt papa!' Zijn reactie: 'Oh, leuk zeg! Heb je de koffie al klaar?' Nuchtere eikel..... En bij dit kindje was hij helemaal verbaasd haha! We hadden maar één keer geklust die cyclus en eigenlijk nog op het verkeerde moment ook en toen kwamen er ineens twee streepjes op die test! Hij geloofde het pas écht toen we de eerste echo hadden! Liefs
wij schrokken allebei. hij is niet gepland maar wel gewenst. ik was ziek ben door de medicatie zwanger geraakt. maar hij is gelukkig gezond. en wij zijn doll blij met dylan
ik en mijn vriend hadden de test samen gedaan ik schrok heel erg hij ook wel opdat hij niet zo goed wist van hoe ik dat moest doen met school en alles maar we wilden het absoluut niet weg laten halen we waren er wel super blij mee!
Toen ik met een positieve test van de wc afkwam en hem aan mn man liet zien was ie eerst stil,net als ik en ineens begon hij te lachen. We waren helemaal niet bezig voor een kindje en ineens zegt ie; Goh ik heb wel sterk zaad he! We gaan gewoon een kindje krijgen samen! Ikke huilen want ik verwachte die reactie NOOIT want hij wou noooooit kinderen! Tot hij de positieve test in zn handen had en er met vochtige ogen naar keek. Helemaal om was ie toen we met 5,5 week een echo kregen ivm helse buikpijnen en ze gingen kijken of alles goed was,en dat was zo! We kregen een fototje van de echo mee en Lieve was daar 1 cm klein maar oowwww wat was hij trots op zn babytje in aantocht haha! EN nu nog Hij heeft het al over een 2e over een poos!
Wij waren (3 dagen geleden..) op de laatste vakantie dag aan het kajakken toen ik het niet meer kon houden (was al 5 dagen overtijd..) Dus langs het water in de bosjes geplast en er waren meteen 2 dikke vette strepen.. Mn vriend keek ernaar en begon heel hard te lachen (onwennig..) werd stil en zei: "ik denk dat we een probleem erbij hebben".. Ik huilen, huilen, huilen.. hij is tot nu toe erg stil, moet er af en toe om lachen en beseft het nog steeds niet. We praten veel, en hij wil het kindje erg graag alleen is bang dat hij er niet klaar voor is, het niet kan.. zo onzeker.. Maar hij is volgens mij ergens ook wel erg trots.. hij aait over mn buik, ik mag nu al niets meer tillen (vakantiekoffers ) .. hihi
ik was al een week overtijd dus heb ik mijn vriend naar de winkel gestuurd om een test te halen hij natuurlijk gelijk 1 ophalen en toen ie thuis kwam moest ik em gelijk van hem doen ik was best wel zenuwachtig en wou nog even wachten maar na 5 minuten aandringen van hem toch maar gedaan en gelijk een vette streep ik kon geen woord meer uitbrengen en hij was zo blij ik had hem nog nooit zo gelukkig gezien en toen zei die heel droog goh schat dan heb ik goed gemikt en het was niet gepland maar we zijn er zeker heel erg blij mee =D