na zwangerschap van 8/9 wk melk uit borsten ?

Discussion in 'Miskraam' started by Nisa, Jan 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik zag afgelopen zaterdag dat er melk uit me borsten kwam

met 8/9 wkn was het hartje gestopt en met 10 ek heb ik dus een curretage gehad

ik vraag me af : kan je al met 2 mnd zoveel melk produceren dat het eruit komt

het is niet dat het eruit spuitte maar bij knijpen toch aardig wat druppels het drupte gewoon door bij zachtjes knijpen aan beide kanten leek wel recht iets meer maar goed,dat doet er verder niet toe

ik werd er helemaal emotioneel van ik dacht ook dat ik het een plekje had gegeven maar nu ben ik helemaal ondersteboven

ik wou heel graag bm geven, maar heb geen druppel kunnen geven en dat raakte me erg

heb helemaal nergens zin in, geen eetlust, geen levenslust eigenlijk voel me heel leeg

herkent iemand dit, kan je zo snel al melk produceren en dat het naar buiten komt
    , ik vind het gewoon te snel

liefs,
    nisa

2. Trees

Trees Niet meer actief

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook gecurreteerd met 10 weken en ook ik had dat er een soort wit-achtig doorzichtig vocht uit mijn tepels kwam. Inderdaad heel confronterend. Alle zwangerschappen die hierop volgde heb ik het weer gehad. Ook al duurden deze zwangerschappen korter.
    Heel veel sterkte met je verlies.

Share This Page