ik wil jullie mijn verhaal ff laten weten we zijn dus bezig met ronde 5 we hebben veel geklust,,,soieso om de dag en meer....ik dacht dat ik 2dgn geleden mijn ei had! het was net water wat eruit liep...daarvoor ook verlies maar niet heel dun ,,toen hebben we het 2 dagen achter elkaar gedaan...nu voel ik net of ik ong moet worden....en ben zoooooooooooo moe...als ik plas drupt er steeds iets mee,iets wit vlokkerigs,,,, dit wilde ik ff delen ,,
Die ongiepijn en dat vlokkerige had ik ook in mijn urine... Ik hoop dat jij ook positief mag testen straks... Sterkte met wachten!
Maar het lijkt mij wat vroeg om nu al symptomen te hebben. Als je 2 dagen je ei hebt gehad is het nu nog niet eens ingenesteld.
inderdaad funnyme... Je krijgt pas symptomen als de innestelling is geweest... Op het moment dat de bevruchte eicel de baarmoederwand raakt is er pas contact en er wordt pas gesproken van een zwangerschap als de innestelling is geweest... Niet eerder... En dus ook geen symptomen vlak na een ovulatie...
Probeer het allemaal een beetje op je af te laten komen. We kunnen ons zelf namelijk behoorlijk gek maken, en ook symptomen aanpraten. Dit bedoel ik echt niet lullig, hoor. Ik duim voor je, meid.
Ik denk ook dat het te vroeg is om wat te voelen. Maar hopen kan natuurlijk geen kwaad . Groetjes muis
Ik heb ook het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en vandaag kwam er iets bloed mee, alleen het is zo moeilijk om alles van je af te zetten en af te wachten.
Ik heb ook het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en vandaag kwam er iets bloed mee, alleen het is zo moeilijk om alles van je af te zetten en af te wachten.
Ik heb ook het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en vandaag kwam er iets bloed mee, alleen het is zo moeilijk om alles van je af te zetten en af te wachten. groeten Monique
Ik dacht ook dat ik gek was toen ik van alles begon te voelen na mijn eisprong maar toch was het zo en ik probeerde het van me af te zetten omdat ik telkens hoorde dat dat tussen de oren zat maar dat was zeker niet het geval en ik heb 2 weken van alles gevoeld en ik testte ook voor mijn NOD positief.... Maar ik vind het vreemd want ik voel mijn eisprong altijd heel duidelijk en met mij vele andere vrouwen waarom zou het dan onmogelijk zijn om de rest van het proces ook te voelen?!
@Delilah - je kan je eisprong zelf eigenlijk niet voelen. Wat je voelt noemen ze middenpijn. Je voelt het als de eicel op spanning komt te staan... die wordt heftiger tot aan het hoogtepunt, dan springt ie en voel je de pijn ineens sterk afnemen. Het wordt middenpijn genoemd omdat het ongeveer in het midden van de cyclus zit en vaak in het midden het stuk tussen de navel en de vagina. Kijk maar eens bij google op middenpijn. Maar goed.. je voelt dan de eigenlijke eicel dus niet... maar puur de spanning die op de eierstok komt te staan... Bij de rest van het proces is er geen contact met een orgaan en dus voel je daar niets van... En je krijgt symptomen door het hcg (het zwangerschapshormoon)... dat wordt pas aangemaakt op het moment dat een eicel de baarmoederwand raakt... Dus kan je eerder niets voelen... En wij willen natuurlijk als vrouw ook vanalles voelen he... Ik merk het aan mezelf ook...
iedereen bedankt voor de reacties....maar wat is het dan? ik voel toch echt een soort menstruatie pijn ,,is dat mijn ei,,,
Dat is moeilijk te zeggen, maar het zou in jouw geval best kunnen. Ik zie nl dat je een cyclus van 36 dagen hebt.. Dat is aan de lange kant! Normaal gezien valt een goede cyclus tussen 25-35 dagen.. maar 36 is niet verontrustend hoor... Maar nu heb je nog 12 dagen voordat je kunt testen volgens de banner... Normaal gezien komt de menstruatie 14 dagen na de eisprong... Dus ja.. het zou je eisprong kunnen zijn....
okay mijn cyclussen zijn altijd verschillend geweest we zijnnamelijk bezig met ronde 5 dus niks is nog zeker! kan dus bij wijze van allang mijn ei geahd hebben maar mijn laatste cyclus was heel heftig(bloed) dus denk ik dat mijn normale mesntruatie weer op gang is gekomen
Het zou ook gewoon kunnen dat je nu je innesteling voelt en dat je eisprong gewoon al veel eerder is geweest! Als je niet precies weet wanneer je precies je ei hebt gehad is dat natuurlijk een optie... Delikipje, kom jou ook overal tegen hahaha! Vind dat je wel gelijk hebt hoor, als vrouw zijnde kan je gewoon een "sixth sense" daarvoor hebben... Ik had ook het gevoel dat ik mijn vinger er niet op kon leggen maar wel dat er iets aan de hand was.. Denk dat het gewoon per vrouw ook wel verschillende is... Dussssssssss, helaas is het afwachten! Ik duim voor je Danielle!
Het zou heel goed kunnen dat je normale menstruatie weer op gang gekome is... Als je je er onzeker bij voelt wanneer je je ei hebt kun je ovulatietesten gaan gebruiken... Die kan je via deze site voor een prikkie kopen... En dan kan je wat gerichter bezig zijn en leer je je lichaam weer wat beter kennen....
ik had ook witte vlokjes in mijn urine.. maar ben helaas wel ongi geworden.. dus dat hoeft helaas niks te betekenen...
Ik denk dat je zeker wel dingen kunt voelen. Ik heb vanaf dag 1 na mijn eisprong constant een zwaar gevoel net boven mijn schaambeen gehad. Dit voelde ik elke keer als ik na het plassen op stond. Achteraf was dat het eerste teken. En vanaf dag 1 na de eisprong veel plassen, dus het kan wel. Ook nu, twee weken na de curretage, heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben. Af en toe misselijk, veel plassen. Maar goed, heb nog maar net curretage gehad dus heb mezelf voorgenomen niet eerder te testen dan met de kerst (als ik dan nog niet ongesteld ben) Ik heb namelijk geen idee wanneer mijn eisprong is, of is geweest en wanneer ik ongesteld moet worden. Vandaar dat ik rustig afwacht.