Goedemorgen, Aangezien dit onze laatste ronde is voor de officiele MMM doen we natuurlijk extra ons best Afgelopen zondag en maandag heb ik een positieve ovulatietest gehad, gisteren was hij weer negatief. Moet ik dan mijn eisprong zondag of maandag gehad hebben of kan dit ook nog gisteren geweest zijn? Mijn temperatuur is gisteren namelijk iets gezakt en vanmorgen maar iets omhoog
Lijkt mij dat je je ei maandag of dinsdag hebt gehad: ovu testen testen pos vlak voor de eisprong. succes!
Bedankt voor jullie antwoorden...ik denk zelf ook dinsdag, maar klopt het dan wel dat de ovulatietest dinsdag weer negatief was?
Ja, de ovu-testen geven het hormoon aan dat er voor zorgt dat je ei gaat springen. Dit hormoon stijgt snel, maar daalt weer even hard. Het kan dus heel goed dat ie weer negatief aangeeft nog voor je eitje daadwerkelijk springt... En nou weer op de wachtbank Succes!
Oke snap hem...pff nou eerst hopen dat mijn temperatuur morgen flink stijgt en dan inderdaad op de wachtbank. En anders op naar 2 januari..