reacties..aub...vreemde gevoelens

Discussion in 'Zwanger worden' started by music4life, Dec 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

om hier op terug te komen ..nog niet ong,,weet ook niet waneer ik dat dus moet worden... ik heb super veel steken en duwende gevoelens of er een balletje in mijn buik zit ,die steeds op en neer stuiterd... ik plas veel.drink veel..slaap veel...gisteren heeeel draaierig,,,totaal geen eetlust

2. sabrine

sabrine Actief lid

Jun 11, 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik heb dit ook ....... beetje slijmerig spul hahaha

Ik wet niet echt wat ik ermee moest,ook heb ik last van ongie gevoel dus maar even afwachten wat dit nu weer is

Veel suc6 ermee

Liefs Sabrine

3. Chida

Chida Actief lid

Nov 13, 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hallo allemaal,

Ik voel m'n eisprong/middelpijn ook altijd en het is altijd rond de 14de dag van mijn cyclus (ik heb een cyclus van 28 dagen). Zaterdag is inprincipe mijn nod en ik voel al twee dagen een soort ongi pijn en steken tussen mijn navel en mijn onderbuiken opvallend is dat ik geen trek heb in koffie (en dat is echt raar!) en steeds dorst heb. Na de 14de dag van mijn cyclus had ik ook dat gevoel en gevoelige borsten maar na 4 dagen werden deze minder...en zijn nu dus terug. Ik probeer mezelf niet gek te maken en wacht maar gewoon af. Maar jah, ik let er nu zo op....

4. sabrine

sabrine Actief lid

Jun 11, 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik heb precies hetzelfe.....echt grappig dan weet ik tenminste dat ik niet gek ben...hahahaha :D

5. Chida

Chida Actief lid

Nov 13, 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Dan weet ik ook dat ik het ook niet ben..... :p

6. sabrine

sabrine Actief lid

Jun 11, 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik vindt het wel elke keer spannend want we zijn nu bijna 1,5 jaar bezig en ik heb dit pas sinds ik aan de medicijntjes zit voor mijn eisprong,dus dat betekent toch wel wat.......denk ik :)

Ik hoop dat het nu niet meer zolang op zich laat wachten.....

Veel liefs Sabrine :p

Share This Page