Bed kan niet op klossen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sofia1978, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofia1978

sofia1978 Niet meer actief

Hallo dames,mischien heren haha

Wij hebben een hoog boxspring bed en is verstelbaar.Nu kan die niet opklossen omdat hij al erg hoog is!!! We hebben hem toen bestelt omdat me man een heupafwijking heeft en niet goeduit een laag bed kan komen.Dus we liggen al hoger,nu moet zon bed geloof ik 90 cm zijn voor de kraamhulp(beval in het ziekenhuis).En die van ons is 80 cm hoog,wat nu????Zullen ze moeilijk doen om die 10cm???Joe lossen jullie dat anders op??

Ik heb geen ruimte voor een ander bed in een andere ruimte daar is me huis teklein voor.

2. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Kratten bier eronder als ze het percee willen. Je kunt het hun vragen tijdens intake gesprek. En anders bel je ze toch even? Ik denk trouwens niet dat ze er heen moeilijk over doen.

Ik hoef m'n bed niet eens op klossen. Kraamzorg zei zie maar of je dat wilt of niet.

Terwijl ik overal lees dat het verplicht is :)

3. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Wij hebben een auping bed en kon dus ook niet op klossen. Dus lang leve de bierkratjes. Ze passen perfect!

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ons bed moest min 65-70 cm hoog zijn volgens de kraamzorg. Hij is nu met klossen en allerlei andere fratsen 64cm. 80 cm zoals jij noemt lijkt me dus hoog genoeg!

5. sofia1978

sofia1978 Niet meer actief

hahaha,dan mag ik wel een trap naast me bed zetten,want dan kom ik er niet meer in,hahaha

Het bed is loodzwaar door de motor die er onder zit!!!!

6. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Op onze lijst staat dat het bed op ca 80 cm moet staan, vanaf vloer tot bovenkant matras.. Dan zou je dus goed zitten :D

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    helemaal niets aan doen! Hij is hoog genoeg joh! Bel even je kraamzorg en vraag het voor de zekerheid... bij ons moet het bed 70 cm hoog zijn...dus zou 80 cm gewoon goed moeten zijn! Haha als je onder jou bed nog eens klossen of kratten moet doen...daar komt iemand van 1.90 niet eens meer op!

8. Meara

Meara Niet meer actief

Als het bed al zo hoog is is het prima joh.
    De kraamzorg kan van alles zeggen aan de telefoon maar de kraamhulp die je thuis krijgt is toch de belangrijkste lijkt me

9. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Jou ben heeft al de ideale hoogte! niets meer aan doen hoor!
    Wij hebben ook een boxpring die niet op klossen kan... en we hebben traagschuim matrassen, waar je niet op mag bevallen omdat je bekken daar te veel in weg zakken...... dus nou was ons iedee een lange plank op het matras te leggen... en daarboven op nog een matras... zodat hij en de juiste hoogte heeft, en ik niet beval op een traagschuim matras... alleen dan ligt het niet echt gezellig naast mn man:S

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    volgens mij is het juist 80 cm -hoger hoeft écht niet hoor...

veel hele lage bedden komen zelfs met klossen niet op die 80 cm, maar op 70 ofzo.. -dus het is écht prima hoor!

11. adi

adi Niet meer actief

Dan laat je hem toch ook op zo'n plankje slapen? ;)

12. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Je kunt ook gewoon een kraambed huren bij de thuiszorg (is hier gratis). Die komen ze brengen en ophalen.. Aangezien wij hier vanaf 1 januari 2011 beneden moeten bevallen is dit wel erg handig. Het gewone bed hoeft dan niet op klossen, het gaat om de bevalling...

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    tussen de 70 a 80 is genoeg dus je hoedt niks meer op te hogen hoor meis

14. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    mijn verloskundige, heeft de klossen weggehaald toen ze langs kwam in de kraamweek..
    Wij hebben ook een boxspring en met klossen eronder stond hij onwijs hoog en kon ik er niet goed inkomen,dit mocht niet i.v.m met hechtingen...de kraamhulp had er geen problemen mee....

voor de volgende keer haal ik ook geen klossen meer....dit omdat ik het onzin vind om een hoog bed nog hoger neer te zetten...;) en de mensen die professioneel zijn ook!

15. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    onze kraamhulp vroeg op de eerste dag gelijk of het bed alsjeblieft niet meer op klossen mocht.....ze was nl zelf aardig klein van stuk! Ideaal want k vond het een ramp met wond keizersnede het hoge bed op en af klimmen!

16. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hahah zal idd wel lekker liggen op zo'n plankje ;)

17. mama petra

mama petra Actief lid

7 jan 2009
    161
    0
    0
    Wij hebben ook een boxspring en ik mocht het hier altijd mee doen van de kraamzorg.

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ook flink oppassen met kratjes e.d!
    Ons bed begon in de kraamweek door te zakken omdat de een van de kratjes een zwakke plek bleek te hebben...

Was nog niet zo vlug geweest die week (keizersnee) ... binnen 2 sec stond ik met kleine en al aan de andere kant van de slaapkamer...
    (half 12 's avonds de buren opgetrommeld om het bed weer op de grond te zetten)

Kraamzorg vond het geen probleem om de rest van de week zo te werken...

19. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Het bed moet 80 cm hoog zijn.

20. catty

catty Lid

14 apr 2009
    95
    0
    0
    Elke KZ heeft andere eisen, maar persoonlijk vind ik 80 cm prima hoor! Onze KZ had als eis 80 cm, maar we kwamen uiteindelijk op 70 cm en dit vond ze prima. Nu ben ik niet thuis bevallen maar in het zkh, dus het was alleen handig voor het opmaken van het bed voor haar.
    Ik zou het lekker zo laten als ik jou was.

Deel Deze Pagina