Hallo dames,mischien heren haha Wij hebben een hoog boxspring bed en is verstelbaar.Nu kan die niet opklossen omdat hij al erg hoog is!!! We hebben hem toen bestelt omdat me man een heupafwijking heeft en niet goeduit een laag bed kan komen.Dus we liggen al hoger,nu moet zon bed geloof ik 90 cm zijn voor de kraamhulp(beval in het ziekenhuis).En die van ons is 80 cm hoog,wat nu????Zullen ze moeilijk doen om die 10cm???Joe lossen jullie dat anders op?? Ik heb geen ruimte voor een ander bed in een andere ruimte daar is me huis teklein voor.
Kratten bier eronder als ze het percee willen. Je kunt het hun vragen tijdens intake gesprek. En anders bel je ze toch even? Ik denk trouwens niet dat ze er heen moeilijk over doen. Ik hoef m'n bed niet eens op klossen. Kraamzorg zei zie maar of je dat wilt of niet. Terwijl ik overal lees dat het verplicht is
Wij hebben een auping bed en kon dus ook niet op klossen. Dus lang leve de bierkratjes. Ze passen perfect!
Ons bed moest min 65-70 cm hoog zijn volgens de kraamzorg. Hij is nu met klossen en allerlei andere fratsen 64cm. 80 cm zoals jij noemt lijkt me dus hoog genoeg!
hahaha,dan mag ik wel een trap naast me bed zetten,want dan kom ik er niet meer in,hahaha Het bed is loodzwaar door de motor die er onder zit!!!!
Op onze lijst staat dat het bed op ca 80 cm moet staan, vanaf vloer tot bovenkant matras.. Dan zou je dus goed zitten
helemaal niets aan doen! Hij is hoog genoeg joh! Bel even je kraamzorg en vraag het voor de zekerheid... bij ons moet het bed 70 cm hoog zijn...dus zou 80 cm gewoon goed moeten zijn! Haha als je onder jou bed nog eens klossen of kratten moet doen...daar komt iemand van 1.90 niet eens meer op!
Als het bed al zo hoog is is het prima joh. De kraamzorg kan van alles zeggen aan de telefoon maar de kraamhulp die je thuis krijgt is toch de belangrijkste lijkt me
Jou ben heeft al de ideale hoogte! niets meer aan doen hoor! Wij hebben ook een boxpring die niet op klossen kan... en we hebben traagschuim matrassen, waar je niet op mag bevallen omdat je bekken daar te veel in weg zakken...... dus nou was ons iedee een lange plank op het matras te leggen... en daarboven op nog een matras... zodat hij en de juiste hoogte heeft, en ik niet beval op een traagschuim matras... alleen dan ligt het niet echt gezellig naast mn man:S
volgens mij is het juist 80 cm -hoger hoeft écht niet hoor... veel hele lage bedden komen zelfs met klossen niet op die 80 cm, maar op 70 ofzo.. -dus het is écht prima hoor!
Je kunt ook gewoon een kraambed huren bij de thuiszorg (is hier gratis). Die komen ze brengen en ophalen.. Aangezien wij hier vanaf 1 januari 2011 beneden moeten bevallen is dit wel erg handig. Het gewone bed hoeft dan niet op klossen, het gaat om de bevalling...
mijn verloskundige, heeft de klossen weggehaald toen ze langs kwam in de kraamweek.. Wij hebben ook een boxspring en met klossen eronder stond hij onwijs hoog en kon ik er niet goed inkomen,dit mocht niet i.v.m met hechtingen...de kraamhulp had er geen problemen mee.... voor de volgende keer haal ik ook geen klossen meer....dit omdat ik het onzin vind om een hoog bed nog hoger neer te zetten... en de mensen die professioneel zijn ook!
onze kraamhulp vroeg op de eerste dag gelijk of het bed alsjeblieft niet meer op klossen mocht.....ze was nl zelf aardig klein van stuk! Ideaal want k vond het een ramp met wond keizersnede het hoge bed op en af klimmen!
Ook flink oppassen met kratjes e.d! Ons bed begon in de kraamweek door te zakken omdat de een van de kratjes een zwakke plek bleek te hebben... Was nog niet zo vlug geweest die week (keizersnee) ... binnen 2 sec stond ik met kleine en al aan de andere kant van de slaapkamer... (half 12 's avonds de buren opgetrommeld om het bed weer op de grond te zetten) Kraamzorg vond het geen probleem om de rest van de week zo te werken...
Elke KZ heeft andere eisen, maar persoonlijk vind ik 80 cm prima hoor! Onze KZ had als eis 80 cm, maar we kwamen uiteindelijk op 70 cm en dit vond ze prima. Nu ben ik niet thuis bevallen maar in het zkh, dus het was alleen handig voor het opmaken van het bed voor haar. Ik zou het lekker zo laten als ik jou was.