Dokter of verloskundige bellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fall, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fall

fall Niet meer actief

Hallo,
    Sinds gister verdenk ik al dat ik een blaasontsteking heb. Ik moest vandaag toch aan het werk, en wij hebben daar ook urinestripjes liggen. Dus ik heb even getest of ik een blaasontsteking heb. En ja hoor heb een ontsteking, alleen leuco's 2+ en iets bloed bij de urine. Maar ik zag ook dat ik eiwitten in mijn urine had.
    Dan ben ik gelijk in paniek. Maar wat moet ik, moet ik straks even weer in een potje plassen en dat even naar de huisarts brengen en vragen of ik nog eiwitten in mijn urine heb. Of moet ik gelijk de verloskundige bellen?

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hoe is je bloeddruk? Ik had gister ook een spoortje eiwitten in m'n urine, maar mijn bloeddruk was maandag nog steeds perfect.
    Heb wel de verloskundige op de hoogte gesteld, maar omdat m'n bloeddruk prima is, is er geen reden tot paniek.

Zou dus je vk bellen ivm de eiwitten en je ha dat je blaasontsteking hebt.

Sterkte!

3. fall

fall Niet meer actief

Mijn bloeddruk was de laatste keer 105/70 dus die was perfect.
    Dat is nu een dikke week geleden. Ik ga vrijdag weer voor controle. Maar ja de bloeddruk kan ook snel veranderen, denk ik dan weer.

4. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Inderdaad de ha en vk even bellen!
    Dan kunnen ze er verder naar kijken en wat aan doen!!

5. fall

fall Niet meer actief

Heb zojuist de dokter gebeld. Ik kan morgenochtend komen. Nu zou ik de verloskundige ook nog bellen, maar die zijn net dicht. Dus nu kan ik ze alleen bereiken via het spoednummer. Moet ik dit wel doen?

6. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Zou het gewoon doen. . Doe ik ook wel is. . Zijn ze toch voor ;)

7. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    hoe voel je je verder?

je kan ook eiwitten in je urine hebben door afscheiding.

belangrijk is dat je een schone plas gebruikt voordat er getest word. dus even wassen van onderen, dan een beetje plassen vervolgens pas de urine opvangen.

dan heb je een gewassen plas en als je dan eiwit tegen komt dan zit er daadwerkelijk eiwit in de urine. anders is het waarschijnlijk van de afscheiding.

zo ben ik al een keer opgenomen geweest en hadden ze het over inleiden met 32 weken.
    na 24 uur opvangen bleek dat het allemaal wel wat meeviel. er zat geen eiwit in de urine maar het leek zo omdat er een beetje afscheiding bij was gekomen.

8. fall

fall Niet meer actief

Nou ik heb de verloskundige toch maar gebeld. Ik had trouwens de tweede keer gewassen plas opgevangen. En daar zat ook eiwit in.
    Gelukkig had de verloskundige die hier ook in het dorp woont dienst, en is gelijk langs gekomen. Vond ik heel netjes. Wederom urine getest, en nu zat er nauwelijks eiwitten in. controles waren verder goed. Ik ben weer gerust. ;)

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Fijn!!!! Goed dat je gebeld hebt, nu heb je weer rust.

10. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    fijn dat het toch allemaal mee viel!!

Deel Deze Pagina