Deze zwangerschap loopt niet geel vlot met 7 weken geopereerd nu veel bloedverlies harde buiken. Gisteren een pretecho gedaan gewoon een korte maar wel hele mooie 3D foto en ben echt helemaal verliefd op ons meisje. Ik ging er intens gelukkig weg. Maar vanmiddag voelde ik ons meisje veel minder ik natuurlijk compleet in de stres. Ik wil ons meisje zo graag morgen is de dag dat ons 1e kindje ook een meisje overleden is ik mis haar zo erg en ben zo bang dit meisje te verliezen. Ik heb haar ondertussen vandaag wel iets gevoeld maar minder dan normaal en ik schiet natuurlijk direct in de stres. Morgen blijft een rot dag maar moet er weer effe doorheen ik ga proberen iets minder gestrest te doen en genieten van ons meisje in mijn buik
Beste Whitepearl, Wat erg dat je een kindje verloren hebt. Verschrikkelijk om mee te maken! Als je je dochtertje minder voelt bewegen kun je de verloskundige even bellen. Vaak kun je dan even langskomen om naar het hartje te luisteren. Zeker met jouw voorgeschiedenis. Sterkte morgen!
Wat fijn dat ondanks wat je mee hebt gemaakt je wel kunt genieten. Rond 30 weken heb ik ons zoontje ook even wat minder gevoeld. Ze krijgen rond die tijd minder ruimte en dan kan het best dat je wat minder voelt af en toe. Maar als je bezorgd bent gewoon bellen hoor! Even een ctg kan al een hele opluchting zijn. Volgens mij nam je verloskundige of dokter je al eerder niet serieus toch? Maar echt zit alsjeblieft niet onnodig in de stress. Mijn gynaecologen zeggen wel 10 keer dat ik echt moet bellen als ik minder voel al is het drie uur 's nachts. Verder wil ik je heel veel sterkte wensen voor morgen. Het blijven rotdagen door het gemis en maakt de angst ook weer erger. Dat was bij mij iig zo.
Sterkte, wat een rottijd zul je al achter de rug hebben. Jij weet het ritme en het patroon van je kindje. Dus als jij denkt dat de baby minder beweegt trek je aan de bel... Ga er niet twee of drie dagen mee rond lopen. Dus als je dit gevoel weer hebt bellen! Er is een protocol voor en liever 20x aan de dag voor niks... Die een op de 20 die wel wat heeft, halen ze er op deze manier wel uit...
Nee klopt inderdaad maar met niet leven voelen neem ik echt geen risico en zou ik inderdaad gewoon bellen ik heb er ondertussen wel gevoeld maar denk dat ik door morgen nog effe sneller in de stress schiet dan normaal ben er altijd erg emotioneel van Bedankt voor lieve reactie
Ik zou ook gewoon bellen ts, wat verschrikkelijk dat jullie je kindje zijn verloren... Dan zou ik helemaal bellen! Geen risico's!
Wat verschrikkelijk dat jullie eerder jullie kindje zijn verloren. Wat een rot tijd moet datb zijn geweest. Ik snap dat je nu veel sneller in paniek bent, logisch. Als je jezelf er niet goed bij voelt, bellen.