gewoon niks van aantrekken,hier nog maar 14 weken vele denken dak al over de 25 weken ben maar trek er mij echt niks van aan hoor,genieten van dat wondertje wat in je buik groeit!!
bij alle drie mijn zwangerschappen droeg ik drie keer anders..... iedereen is anders....wees trots op je buik!
😂😂😂 hahaha.. ik draag me buik ook naar voren en rond en ben echt niet zo groot 1.64..
Ach mensen hebben altijd wat te klagen over je buik. Hier zeggen ze steeds: pffff nu nog niet bevallen? Ga eens bevallen jij! Nou nee ik ben pas 31 december uitgerekend. Dus duurt nog even. Vind het nu niet leuk meer die reacties. Zeker nu er steeds van de decembergroep waar ik zit mensen aan het bevallen zijn. Ik hoop dat mijn meisje tot 37 weken erin blijft zitten. wees gewoon super trots op je buik meid. Je draagt er een prachtig wondertje in. niets van de reacties aantrekken. Geniet Dit is mijn buik nu. Bijna 29 weken.
Idd...wat de rest zegt: trek je er niks van aan! Tegen mij bleveb ze zeggen dat het niet te zien was en dat ik meer moest eten..vroegen zich af of de kleine wel gezond was etc. Het heeft me vreselijk onzeker gemaakt. Nu met 38.4 weken heb ik nog een minibuik maar de kleine groeit gewoon goed... al die tijd heb ik me vreselijk geïrriteerd aan die mensen diesteeds bemoeide met mn buik... dus ik zou zeggen 'doe t niet!
Kreeg gister te horen van zo jij hoeft niet lang meer he! Lol ben 15 weken zwanger kan je nagaan hoe me buik is. Ook ik draag laag en naar voren ipv rond en hoog bij zoonlief. Lekker maling aan hebben en trots je buik showen want zo zijn vrouwen op hun mooist!!!
Wow wat een rare opmerkingen zeg... staat me dus nog heel wat te wachten... als ik het zo lees is het voor de buitenwereld nooit goed. Of te laag of te hoog of te groot of te klein. Niets van aantrekken hoor. Iedere buik is prachtig zoals hij is.
ja dit is mijn buik op 24 weken (ben er nu 26 dus veel verschil is er nog niet ) Het is inderdaad misschien niet heel hoog maar elke buik is nu eenmaal anders maar in elk van die buiken zit wel een klein wonder en dat maakt elke buik mooi en uniek vind ik .. Maar zoals jullie al zeggen denken mensen dat ze ineens zomaar commentaar mogen hebben als je zwanger bent ! Ben toch niet de enige die dit ervaart precies x
Ziet er fantastisch uit! Geniet van je buik! Wat anderen ook zeggen. Iedereen denkt dat ze ineens maar alles mogen zeggen als je zwanger bent. Ik heb dit keer een bescheiden buik en draag hoog en naar voren. Hoe anders als de eerste keer... Wees gewoon trots op wat je lichaam aan het doen is! Die zorgt ervoor dat jij straks de liefde van je leven gaat ontmoeten (sorry partners hihi)