Ik heb al de hele dag een zware pijnlijke buik (niet alleen de banden) maar echt de gehele buik. Net of je je buik te ver hebt uitgezet en je hem niet meer terug kunt doen. Alsof er een kokosnoot in m'n buik zit. Ik voel me er echt niet lekker van. De hele dag nog geen leven gevoeld terwijl ik dat al bijna 1,5 week elke dag voel. Wie kent dit gevoel?
Heb je dat constant of komt en gaat het weer? Anders even de vk bellen, zij hebben er het meeste verstand van
Vervelend, helaas ken ik het gevoel, ik heb het heel veel gehad vanaf een week of 23, heb het nog steeds. Het zijn volgens mij niet echt 'harde buiken' want die komen en gaan meer, maar een continue harde buik ofzo. Ik voel als ik dat heb ook minder leven, gewoon omdat doordat de buik zo hard is, ik het minder goed kan voelen. Volgens mijn vk is dat wel normaal, maar je moet het wel even aankaarten. Omdat je de hele dag nog helemaal niets hebt gevoelt is het misschien wel zo goed om even te bellen. Dat stelt jezelf misschien ook weer wat gerust en beter een x te vaak bellen als te weinig.
Dank voor je reactie. Heb gebeld, volgens VK is het een groeispurt vooral tussen week 21 en 26. Moet meer rust nemen en even liggen uit werk...
Ik heb ze sinds 18 weken en de afgelopen 2 weken heel veel en regelmatig zelfs als ik niks doe Enige wat je kan doen is idd wat rustiger aan doen, je lichaam probeert zo toch wat aan te geven
Je kan even onder een warme douche gaan staan of lekker in bad gaan liggen als je die hebt met bijvoorbeeld wat lavendel zodat je lekker ontspant. Als de vk zegt dat je niet langs hoeft te komen zal het wel in orde zijn.