Wij hebben net naar de peuterspeelzaalgebeld waar onze kleine man sinds maandag naartoe gaat maar het is woensdag dus ze zijn dicht en wil het toch graag weten! De juf zei maandag dat het 16,80 euro is per dagdeel! hij gaat 2 middagen dus dat is zo ongeveer 140 euro per maand! Vind dit zo veel! klopt dit wel of heb ik het verkeerd verstaan? wat betalen jullie?? bedankt alvast!
Denk dan idd dat ik het een beetje verkeerd heb verstaan, althans dat hoop ik maar want 140 euro gaat een aardige inslag zijn op ons budget! zeker met een 2de op komst!
Lijkt mij dat het 6,80 per dagdeel moet zijn??? Hier kost het rond de 45 euro per maand dus dat zou beter kloppen.
echt superbedankt voor alle reacties! Heeft me wel wat gerustgesteld! vond t al zoveel! en straks een 2de die ook nog moet... Er zijn genoeg mensen die zoveel geld gewoon niet kunnen missen
denk dat dat bedrag per maand per dagdeel is. Ik werk zelf op de psz en mijn zoon gaat naar een andere, bij beide is het rond de 38,50 per maand voor 2 delen. Waar ik werk krijgen ze het 3e deel gratis, dus gaan ze voor die prijs 3x. Bij mijn zoon niet daar is het gewoon voor 2 x.
weet trouwens wel zeker dat er niet één speelzaal is waar het 140 euro per maand kost, dus maak je daar geen zorgen over.
Hier kosten 2 dagdelen 24,- per maand en daar zit dan ook nog drinken en een appel (fruit 1x per week) in. Voor dingen zoals een sinterklaascadeautje vragen ze dan wel een extra bijdrage die was dit jaar 3,50 Groetjes Anita
Hier betalen we 37,50 voor 2 dagdelen. Als het bedrag boven je budget ligt, kan je dus een soort korting aanvragen. Dan betaal je dus naar inkomen. Tenminste, dat is hier zo.
hier kijken ze naar inkomen. wij betalen voor 3 dagdelen per week (3e dagdeel gratis) 45 euro per maand de minimale bijdrage is 2.50 (als je minder dan 1356 verdient) en de max bijdrage is 54,53 en dat betaal je als je meer dan 4957 verdient per maand wat jij dus moet betalen lijkt me niet normaal en denk dat dat niet klopt
Hier was het 48 voor 3 dagdelen en de maanden juli en aug betaal je niet (zijn in die tijd ook 6 wk gesloten en dan heb je dus nog 2 wk voor "niks"
2 dagdelen is hier 44 per maand(is wel afhankelijk van je inkomsten, wij betalen het meeste van wat er te betalen valt)
Ik betaal 25,20 per maand maar Eva gaat daar 1x naar toe. Ze gaat ook nog 2 dagen naar de creche en dat kost mij 615 euro per maand dus dat is aanzienlijk duurder. En over een paar maanden gaat de baby ook dus dat wordt 1230 euro per maand . Dus over die 25,20 maak ik mij geen zorgen
Nou ik geloof dat ik heel erg goedkoop uit ben want ik betaal 25 euro en mijn dochter gaat 4 dagdelen. Bij ons heet het trouwens ook geen peuterspeelzaal meer maar voorschool. En de wengroep is 2 dagdelen en daarna gaan ze naar de 4 dagdelen groep.