Idem hier En wordt helemaal leip van de spam Heb nu een oproep gedaan dat een ieder die mij nog 1 x spam stuurt er per direct uitgetyft wordt Ti's nu al 24 uur lekker rustig
Jup, hier ook.. Vanmorgen reageerde mijn zusje op mijn status.. Maar toen ik de melding aanklikte was er geen reactie te zien. Zie 'm wel staan bij de meldingen.. heel vaag..
Ik had laatst wat anders op facebook, een heel gesprek tussen mij en een volwassen achternichtje die mij heel graag wilde toevoegen, had ze een dag later verwijderd van haar prikbord. Ze had een foto van haar overleden opa geplaatst en vertelde aan me dat ze er maar 1 had van hem, waarop ik zei dat ik nog wel 1 of 2 foto´s voor haar had. De volgende dag ging ik kijken of ze had geantwoord, had ze het hele gesprek, wat ook over andere gevoelige dingen ging, verwijderd. Aan de ene kant vind ik dat eigenlijk niet zo netjes, aan de andere kant denk ik dat ze het te prive vond. Maar dan had ze nog wel antwoord over die foto kunnen geven, of kunnen zeggen, ik haal dit gesprek weg.
yep hier hetzelfde probleem :x:x echt irritant gewoon, en dan staat er dat ik een bericht heb wil ik kijken staat er helemaal niks
ik had gisteren aan iemand gevraagd; heb je nou gewoon mijn reactie weggehaald...kind wist niet waar ik het over had dus ja hier ook last van
Jaa ze zijn al tijdje aan het kloten met facebook.. Pfff. En dan zegt mijn telefoon wel dat er een reactie is en dan kan ik het niet terugvinden. Grote crisis voor nieuwsgierige mensen zoals ik.