Zou 't lukken?

Discussie in 'De lounge' gestart door brussie, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ohhhhhhh, GEK word ik ervan!
    We zijn al 2 weken op zoek naar een leuke, goedkope zonnige vakantie (niet te lang vliegen en manlief wil ook een redelijke tijd vliegen...) maar 't lukt gewoon niet!

Ik ben 't weer hier zoooo zat ('t is gewoon koud!) en ik wil toch echt even naar de zon 8) ! Lekker met m'n gezin!
    Nou heb ik net D-reizen gebeld en een aardige mevrouw is voor mij aan 't zoeken...
    Duimen jullie voor me?

2. Niet meer actief

ik hoop dat ze wat vind

wij gaan over 4 weken op vakantie naar griekenland
    daar is het dan ook nog redelijk ±25 graden en niet te ver vliegen ;)

succes meid

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Me duimen draaien overuren voor jullie oke! ;) Au au au....

4. Niet meer actief

ja het is soms echt moeilijk om een leuke vakantie te vinden, maar op internet kun je toch een hoop vinden. ga naar google en toest in last minutes en moet je eens zien wat er allemaal is succes met verder zoeken en ik zal duimen dat jullie de vakantie vinden waar jullie naar op zoek zijn

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou mijn duimen draaien ook voor je! Hopelijk vinden ze wat voor jullie! Lekker hoor nog ff naar de zon!

6. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Mijn duimen draaien voor je .
    Ik heb mn koffers al gepakt en ga met jullie mee :D :)

7. Steffel

Steffel Actief lid

10 aug 2007
    153
    0
    0
    Enenenenenen?

Al wat gevonden?

8. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    ik zou zeggen probeer Turkije, dat is nog redelijk qwa prijs en nog lekker warm.
    Eind oktober zitten wij er ook weer voor 10 dagen, kijk er nu al naar uit!

9. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    wij gaan lekker naar las vegas

10. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    duim duim duim..............

11. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Probeer anders Andalusie! Weet ik nog een hele leuke B&B die maar E60 oer nacht kost! Aan de rand van een dorpje met veel restaurantjes e.d. Vanuit daar ben je zo in Sevilla, Marbella etc. Het is daar nu E25. Vliegen via Transavia kost niets en het is maar 2 uur en 50 minuten vliegen! Echt een aanrader. Stuur anders een PB-tje voor de details want reclame maken mag hier niet!

12. Niet meer actief

waaom zou je hier niet mogen vertellen waar je goedkoop iets kan kopen of bestellen of reserveren, ik zie hier allerlei bedrijven voorbij komen dus dat van die reclame maken mag niet is beetje onzin, laat ons nou eens meegenieten!

13. Lady79

Lady79 Lid

27 aug 2007
    46
    0
    0
    Goede tip: Turkijkë, 5* all inclusief, aan het strand 2 personen 12 dagen €1500,=, maar het kan nog goedkoper!
    Mijn advies: boeken via internet en niet via d-reizen ofzo, je bent dan meestal een stuk duurder uit!
    Suc6 iig en als je meer wilt weten dan kan je me een pb sturen hoor!
    Ik heb namelijk wel 6 weken gezocht naar een redelijk betaalbare vakantie, dus ik vind dat ik mezelf nu wel een expert mag noemen, ha ha!

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij turkije moetje altijd nog zo`n tijd in de bus zitten.

als ik weg zou gaan met de kleine, wil ik toch het liefst vlak bij de luchthaven zitten. heb geen zin in nog 3 uur in een bus.

tunesie wil ik heen, heerlijk, en dan monastir, 5 min. vanaf luchthaven...

15. Lady79

Lady79 Lid

27 aug 2007
    46
    0
    0
    Dat hoeft niet hoor!
    Wij gaan naar Antalya en daar ligt ook de luchthaven, dus als we 10 min in de bus zitten is het lang!
    Dat is overal zo, als je een plaats boekt ver van het vliegveld, ja dan moet je even in bus zitten.
    Maar stel dat je in Maastricht woont en je moet naar Schiphol, dat is toch hetzelfde?

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lady, het schijnt zo te zijn dat Dreizen vaak toch echt helemaal niet zo duur is... en dit heb ik van iemand die heeeeeel errug vaak op vakantie gaat (en die bij transavia werkt en dus vaak bij Dreizen boekt)

17. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    :D

Kennen jullie Dora? Nou ik wel en die zingt altijd een liedje als iets is gelukt... En dat klinkt als:

"Het lukte, het lukte, het lukte ja, yes we did it..enz"

We gaan naar Griekenland, Zakynthos. All in en dan ook nog zo'n Kids World vakantie! Dus alles is voor ons meiske geregeld! Kan ze lekker de hele dag bezig zijn! Oh.. wat zullen wij moe terug komen :)

En wat ben ik opgelucht! Gister ging ik met een verrot gevoel naar bed: nog geen vakantie geboekt en een aanlopertje (kitten) naar het asiel gebracht. Ik voelde me echt verdrietig..
    Maar vanochtend EINDELIJK geboekt! Pfffff, vakantie-stress kan eindelijk ontspannen worden!

We vertrekken maandag en komen die maandag erop terug. Heerlijk! Zondag gaan we de koffers pakken, morgen nog even snel boodschapjes doen (diaree-pillen enzo) en 's middags nog even naar mijn paps!

Heerlijk! Bedankt voor 't duimen!

18. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ga er maar lekker van genieten ;)

19. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik wou dat ik ook lekker een weekje naar de zon kon!
    Ben jaloers ;) :D
    Veel plezier!

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik sluit me hierbij aan...

Fijne vakantie Brussie en gezin :D

Deel Deze Pagina