Onzeker......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Otje, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Een paar weekjes geleden hebben we een pretecho laten maken omdat we razend nieuwsgierig waren naar het geslacht. De pretecho was echt superleuk en we hebben toen kunnen zien dat ons kleintje een jongen is. Maar nu zat ik gisteren even naar die echo-foto te kijken en wordt ik ineens helemaal onzeker!! :( Is het wel echt een piemeltje wat te zien is op die foto? (zou ook niet weten wat het anders is, maar ja...)

Zouden jullie even de moeite willen nemen om te kijken in mijn album? Er staat een echo-foto in met de tekst: "we krijgen een zoon". Als je op die foto klikt wordt ie iets groter.

Is het echt een zoon????

Thnx! Gr Otje

2. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

ja, voor mij is het duidelijk een jongetje.

liefs mamsie

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Zo zag mijn echo er ook uit! Een jongetje dus! Heb zelf ook wel getwijfeld hoor maar denk dat dat echt niet nodig is.

4. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Nou mij lijkt het ook duidelijk een jongen hoor! Bij onze dochter zagen we toen goed 2 lipjes (wat op een nootje leek hihi).

5. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    ik ben ook als de dood dat de echovrouw het fout heeft bij mij....
    vooral omdat ze bij tweede echo van 38 wkn geen piemel zagen :|

de vrouw heeft het 2 keer laten zien hierbij een foto:

6. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb daar ook last van dat ik aan het twijfelen ben en dan vraag ik aan mijn vriend en moeder(die was er ook bij) het is toch wel echt een jongen hé en hun worden een beetje gek van me haha :)
    Ik zal die echo van mij er vanmiddag even inzetten,mijn vriend moet hem even inscannen dan kunnen jullie ook even naar die van mij kijken ;)

7. keizerin

Ja het scannen is mezelf gelukt :D
    Dus hij staat nu in mijn album.

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Stom he dat je ineens zo gaat twijfelen! Op het moment van de echo toen we zagen dat het een jongen was, was ik zooo zeker! En nu?? Zit ook de hele tijd tegen m'n man te zeggen: het zal toch wel echt zo zijn he? Pfff... wij vrouwen.... :)

Gr Otje

9. keizerin

Ja het is echt heel stom dat je zo gaat twijfelen ik heb zijn piemeltje wel meer dan 1 keer in beeld gehad en ik heb er 2 echo's van maar op de een of andere manier zie ik het niet goed meer en twijfel ik.

Deel Deze Pagina