Reacties op je zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door goodgirl, 4 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HvO

HvO Niet meer actief

Gatverdamme. Sympathie stond zeker niet in dat gangpad te koop. Bah.

Heel veel nare dingen die mensen zeggen komen vaak uit onbegrip. Maar kan mij heel goed voorstellen dat je dit niet in de koude kleren gaat zitten. Snap de opmerking ook niet zo goed. Alsof dat kleine frummeltje in jou er last van heeft dat jij geen benen zou hebben. Er lopen mensen op twee benen op deze aardkloot die ze beter zouden kunnen bespreken.

Hopelijk ga je het snel beetje vergeten door alle lieve en mooie reacties die jullie wel krijgen. Want als ik het zo lees is het hartstikke gegund en meer dan gewenst!

Geniet van al het moois met jullie drietjes!

goodgirl en Oceanna vinden dit leuk.
  2. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Ik heb meer medelijden met de kinderen van die 2 vrouwen. Je zal maar zo een kortzichtig figuur hebben als moeder.

Laat je niet gek maken! Dat je helaas je benen moet missen zal niks afdoen aan je kwaliteiten als moeder!

goodgirl vindt dit leuk.
  3. Sjadaan

Sjadaan Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Enne.. als ik jou had gezien, in de supermarkt, had ik alleen maar gedacht: wat een sterke vrouw, stoer dat ze zich niet laat tegenhouden en er gewoon voor gaat, zij wordt vast een top mama!!
    Laat je niet gek maken door van die onnozele mensen met hun domme opmerkingen. Jij weet wel beter!

goodgirl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina