Reacties op naam van je kind!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Skye, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ohh nou ik hem hoor ken ik het nummer wel hihi ;)

2. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hahaha, Beagle! Sorry, maar ik en m'n man moeten erg lachen om jouw oma:D. Ons zoontje heet ook Quinten, vandaar;). Mijn oma spreekt het wel goed uit, maar schrijft het daarintegen weer heel vreemd: Kwinten:$.....

3. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    @ Skye, is dat je echte naam? Onze dochter heet namelijk Sky! Vinden ook veel mensen mooi en apart.

4. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Mijn zoon heet Dagmar, en daar heb ik veel reakties op gehad, hele leuke en minder leuke omdat sommigen het een echte meisjesnaam vinden. Oorspronkelijk is het een jongensnaam maar wordt wel veel vaker gebruikt voor een meisje. Wij vinden het een jongensnaam en zijn er wel blij mee. Wel jammer dat sommigen je toch Echt even moeten laten weten dat het meer als meisjesnaam wordt gebruikt....grrr...

5. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Onze zoon heet Vasco en 9 van de 10 keer krijgen we erg leuke reacties. Vooral dat we zo'n originele naam hebben. Een enkeling maakt er grapjes over in de zin van: Wasco en Fiasco.

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

@nena... ow nee die link zou ik niet leggen. Ik ken het nummer wel, maar niet hoe de zangeres heet.

@tjessia... ja dat hebben er een aantal ook bij ons gezegd! (Sasha)

@pippeloentje... ja leuke naam inderdaad!

7. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    erg herkenbaar allemaal

ons zoontje noemt Seth (wat je alniet veel hoort, maar wij mooi vinden)
    en mijn vriend heeft een nogal aparte achternaam

dus je kunt gaan denken, als we bvb de dokter :moesten bellen vo de eerste keer, of cb van K en G en we zeidenn 'Seth ...', dat er altijd gevraagd word 'kunt u dat nog es herhjalen?':D
    dus spellen we het meestal ;)

ikzelf heb ook een naam die onmiddelijk een lionk legt en heb dat altijd zo verdomd irritant gevonden; ze zegge, dan altijd 'aaahh, zoals in die serie', of Sabrina the teenage wich

jaaah, tippelzot kom je daar soms van!

8. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Mijn opa en oma vroegen of we geen andere naam konden kiezen, deze vonden ze zo apart.... :x:(

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Sorry hoor, maar dit vind ik echt onbeschoft! Respectloos!

Hoe heet je kindje eigenlijk?

Deel Deze Pagina