Hahaha, Beagle! Sorry, maar ik en m'n man moeten erg lachen om jouw oma. Ons zoontje heet ook Quinten, vandaar. Mijn oma spreekt het wel goed uit, maar schrijft het daarintegen weer heel vreemd: Kwinten.....
Mijn zoon heet Dagmar, en daar heb ik veel reakties op gehad, hele leuke en minder leuke omdat sommigen het een echte meisjesnaam vinden. Oorspronkelijk is het een jongensnaam maar wordt wel veel vaker gebruikt voor een meisje. Wij vinden het een jongensnaam en zijn er wel blij mee. Wel jammer dat sommigen je toch Echt even moeten laten weten dat het meer als meisjesnaam wordt gebruikt....grrr...
Onze zoon heet Vasco en 9 van de 10 keer krijgen we erg leuke reacties. Vooral dat we zo'n originele naam hebben. Een enkeling maakt er grapjes over in de zin van: Wasco en Fiasco.
@nena... ow nee die link zou ik niet leggen. Ik ken het nummer wel, maar niet hoe de zangeres heet. @tjessia... ja dat hebben er een aantal ook bij ons gezegd! (Sasha) @pippeloentje... ja leuke naam inderdaad!
erg herkenbaar allemaal ons zoontje noemt Seth (wat je alniet veel hoort, maar wij mooi vinden) en mijn vriend heeft een nogal aparte achternaam dus je kunt gaan denken, als we bvb de dokter :moesten bellen vo de eerste keer, of cb van K en G en we zeidenn 'Seth ...', dat er altijd gevraagd word 'kunt u dat nog es herhjalen?' dus spellen we het meestal ikzelf heb ook een naam die onmiddelijk een lionk legt en heb dat altijd zo verdomd irritant gevonden; ze zegge, dan altijd 'aaahh, zoals in die serie', of Sabrina the teenage wich jaaah, tippelzot kom je daar soms van!