tips voor originele manier van vertellen aan ouders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kt83, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kt83

kt83 Nieuw lid

26 nov 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het onderwerp zegt het al 8)
    Ik heb vrijdag postief getest, dus ik zit helemaal op een roze wolk en al heel de avond lekker op allerlei sites te lezen. :D
    We wachten nog even met het vertellen aan de (schoon)ouders, maar hebben jullie leuke tips hoe je dit op een leuke manier kan "brengen"?
    dus rompertjes met tekst oid?
    en met hoeveel weken heb jij het verteld aan je (schoon)ouders?

ben benieuwd!

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Wij hebben fotolijstjes gekocht en daar de volgende tekst ingezet: we hebben groot nieuws, ook al is het nu nog klein, we willen jullie laten weten dat jullie in (maand) opa en oma zullen zijn! Voor de broers en zussen hadden we: ja kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, in (maand) word ik geboren, mag mijn foto dan ik dit lijstje misschien?
    De reacties waren erg leuk!! En de fotolijstjes pronken bij iedereen op de kast!

3. blabla82

blabla82 Lid

24 jun 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het dmv een kaart verteld. In de kaart zat een roze en blauwe sok. En in de kaart hebben we een tekst geschreven namelijk Roze of blauw...
    wele kleur zal het worden
    dat zullen jullie in oktober wel zien of horen.

Wij hebben het een dag later nadat we het zelf wisten verteld aan mijn moeder en onze schoonouders

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    wij hebben het van het weekend verteld aan mijn ouders,
    en vandaag gaan we naar zijn ouders.

wij hebben opa en oma mokken van de prenatal gehaald.

voor naar mijn ouders een taart gehaald bij de banketbakker,
    en hij had er voor mij 2 chocoladebabietjes opgezet,
    niet dat mijn moeder de hint snapte hahah.

vandaag naar zijn ouders, zij zijn vorige maand opa en oma geworden van mijn zwager en zijn vriendin, dus hebben voor hun een felicitatiekaart gekocht, en er in gezet:
    "gefeliciteerd met jullie kleinkind, de volgende komt eind september!"

wij hebben bewust gewacht tot na de 1e echo, omdat ik hiervoor een vmk heb gehad, we hebben afgelopen woensdag het hartje zien kloppen, als we dat nog niet hadden gezien, hadden we het misschien ook nog niet verteld.

(denk trouwens dat je banner niet klopt hihi)

5. SweetMiekie

SweetMiekie Actief lid

21 nov 2009
    195
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Ochten
    @ Nonja : Wat een leuk idee van jullie zeg.....
    Wij zitten nog te bedenken hoe wij het gaan brengen...
    Heel heel heel misschien jat ik jouw idee wel alleen met een ander soort gedichtje....

6. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Ik heb donderdag de eerste echo, dus heel spannend.
    Wij hebben het mijn schoonvader al wel gewoon verteld, maar mijn ouders nog niet. Mijn broer, mijn zwager en schoonzus weten het ook nog niet.
    Nu gaan we het vrijdag mijn ouders vertellen. Daarvoor heb ik een ooievaar met een kindje uitgeprint, met de tekst :

Rond 30 augustus word deze zeldzame ooievaar op de (adres) in (plaats) verwacht! Zie je hem? Wijs hem dan a.u.b. de goede richting op!!

Het ziet er heel leuk uit, al zeg ik het zelf;)
    Maar goed we moeten nog even afwachten op de reactie!

Deel Deze Pagina