waar staat de wasmachine?

Discussie in 'De lounge' gestart door maartjev, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    wij overwegen een huis te kopen. deze heeft een niet heel ruime badkamer, met daarin een bad, een toilet, een wastafel en nu een wasmachine en droger. wij hebben zelf een 2 in 1, dus het zouden er sowieso geen twee machines worden. toch zitten we te denken waar we dat ding nou anders zouden kunnen laten, zodat we wat meer met de badkamer kunnen qua inrichting ( we willen deze renoveren/verbouwen)..
    we hebben twee schuurtjes, een steen een hour maar lijkt me niet goed voor machine.
    we hebben wel extra kamer, maar om dan de leidingen om te laten leggen en een waskamer te hebben trekt me niet zo..
    we hebben een hoekje in de woonkamer waar we evt dat ding met schuifwandje ervoor kwijt zouden kunnen, ook leidingen omleggen..
    in keuken in laten bouwen
    toch in badkamer laten
    iemand andere ideeen?? waar staat die van jullie? wat zou slim zijn??

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wij hebben ze beide op zolder staan, en kan daar ook mooi mijn was ophangen, bespaart veel in droogkosten :)

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    nu in keuken vroeger in bijkeuken.

4. tulip

tulip Niet meer actief

die van ons staat in de keuken. Maar moet er wl bijverstellen dat het een dichte keuken is en die is groter dan de woonkamer. Het valt dus niet zo op (voor zover een wasmachine niet op kan vallen;)) Ik vind het eigenlijk ideaal, ik weet snel wanneer die klaar is en het is zo'n gezelli huiselijk geluidje:)

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier ook op zolder!

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben hem in het hok waar de wc staat, en bovenop de wasmachine een droger....

boven hebben we een complete badkamer met bad en aparte douche... en toilet.... en gelukkig geen wasmachine staan!

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

wij hadden een oud huis gekocht en hadden een inie minie badkamer beneden maar teveel slaapkamers boven dus we hebben boven een badkamer gebouwd en de wasmachine en droger staan nu in de oude badkamer beneden..

mijn ouders hebben de wasmachine binnen staan in de huiskamer achter schuifdeuren net als de pc dus het valt niet op..droger staat in de schuur van me ouders..

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.154
    33
    48
    Hier beiden i nde keuken...
    Geen aansluitingen/ plek op andere plaatsen ;)

9. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hier staat hij op zolder.
    In ons vorige huis stond hij in de cv-kast. De cv hadden we verplaatst naar zolder.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    in de keuken.

11. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Voorheen in de badkamer, nu op zolder. Ben blij dat, dat ding uit de badkamer is, hou een stuk meer ruimte over.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij hebben de wasmachine en droger op zolder.

13. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    In de bijkeuken.

In ons vorige huis stond hij in de gang in een kast
    naast de wc. Ik vond het wel een beetje een vreemde
    plek, maar gelukkig niet in de badkamer of keuken.

14. 1234

1234 Niet meer actief

Wij hebben hem in de badkamer staan, met de droger er boven op. We hebben nergens anders een aansluiting.

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij hebben de wasmachine beneden in de trapkast staan. Daarom heen planken voor de voorraad, ideaal!:)

Oja, op de kleinste slaapkamer staat de droger, wasrek etc.. ( drooghok noemen we het maar)

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Nu in een washok naast de keuken

In eerdere twee huizen in de badkamer

Straks op zolder.

Als je hem in de keuken kunt plaatsen vind ik dat ook een goede optie.

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wij hebben helaas ook alleen een aansluiting in de keuken. Vind het maar irritant. Had veel liever alles op zolder kwijt gewild maar dat is bij ons niet mogelijk :(

18. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Wij hebben een hele grote keuken en daar staan de wasmachine en de droger beide in een laag keukenkastje. Je ziet ze dus niet als de deurtjes dicht zitten.
    Aan de ene kant is het een makkelijke plek omdat je altijd snel alles in de droger enzo kan doen en je de was niet kan vergeten maar aan de andere kant is het echt een rot plek! Als je even geen tijd/zin hebt om de was direct op te vouwen blijft het zo in de keuken liggen en daar kan ik dus echt niet tegen.

Wij gaan dit jaar de zolder verbouwen en maken daar dan 3 slaapkamers en 1 waskamer met dus de wasmachine en droger, wat lijnen om de was op te laten drogen maar ook gelijk een goede tafel om alles te kunnen vouwen.
    Kan niet wachten tot het klaar is!

19. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier staat de wasmachine ook op zolder, net als de droger en ik heb daar ook waslijnen hangen, ideaal!

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    op zolder.
    Wil niet anders meer

Deel Deze Pagina