reacties over de beurs

Discussion in 'Zwangerschap' started by Rosi, Nov 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosi

Rosi Actief lid

May 23, 2006
    191
    0
    0
    Zijn er al mensen geweest naar de jonge gezinnen beurs? Wat vonden jullie ervan? Kun je er leuk en betaalbaar shoppen?

2. schumi

schumi Actief lid

Oct 16, 2006
    105
    0
    0
    Ik ben er gister geweest. Ik vond het heel erg leuk, alleen alles wat er te koop is is toch redelijk prijzig. Maar om te neuzen is het wel heel leuk. Ik vond de mensen van de stands ook niet zo opdringerig zoals je vaak wel ziet op zo'n beurs. Er hing een heel vrijblijvende sfeer vond ik.
    Het was jammergenoeg alleen erg druk gister maar dat maakte de dag er niet minder leuk om!

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    ben gister geweest vond prijzen wel meevallen van sommige dinegn maar was erg druk ja

4. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    ook ik ben gisteren geweest, net was de moeite waard. Heb een leuke dag gehad, en ook nog wat leuke en handige dingen gevonden. Echt goedkoop is het niet, maar tsja zijn babyspullen dat uberhaupt?

Gisteren was het erg druk, ben benieuwd hoe dat de andere dagen is!

Groetjes, Mayke

5. RomyHennie

Oct 14, 2007
    65
    0
    0
    verzorgende
    utrecht
    Ik ga zo, hopen dat het rustiger is....

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Wij gaan morgen, ik ben wel benieuwd, in ieder gezellig weer een dagje uit. En lekker vaak zitten, anders red ik het niet, maar zal wel geen probleem zijn daar.

Bij Kinderen kan je ook een echo laten maken las ik, weet iemand hoe duur dat is? Lijkt me op zich wel leuk om even te gluren, maar zal wel prijzig zijn.

groetjes,
    Snoopy

7. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ik was met een zwangere vriendin en zij vond het vooral leuk om al die dikke buiken te zien!

Ik vond de beurs ook leuk voor mezelf en Siem, al was het wel wat onhandig met de wagen. Niet alle gangpaden waren even breed. Wél leuke spulletjes en aanbiedingen.

Veel plezier!

8. Samama

Samama Niet meer actief

Ik ben ook gister geweest, maar had er meer van verwacht. Ben met een vriendin geweest die al een kleintje heeft en die had er meer aan dan mij.

9. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Oh ja! leukste was dat Siem en ik met Lindsey Pfaff op de foto gingen ;)

Foto in album.

10. sabrina27

sabrina27 Actief lid

Aug 21, 2006
    279
    0
    0
    wij gaan ook morgen ben nooit op de jongegezinnenbeurs geweest wel de negenmaandenbeurs een paar keer dus ben ook wel benieuwd.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

In de lounge is al een topic over de beurs.
    Ik denk dat jullie daar best op in kunnen haken met ervaringen.
    Deze doe ik dicht.
    Elmo

Share This Page