Van thomas de trein verschijnt er sinds deze week bij het opstarten van zp. Ik heb het alleen hier. Klik natuurlijk elke keer mis bij het kruisje dus ga je weer naar die website. Best irritant. Zo moest ik even kwijt einde zeikbericht
Hoop dat ie morgen weg gaat.. Is een Sinterklaasactie.. Ik klik elke keer op sluiten, maar neuhh, gewoon lekker de site openen, haha
Dit inderdaad! Ik heb ad-block, dus hij komt maar zelden op. Maar als hij opkomt, dan klikt hij inderdaad de website open. Gaat heeeen!!
Ik krijg hem ongeveer om de 3 topics die ik open, echt vet irritant! Ik kan wel op sluiten klikken, dan gaat ie wel weg, maar het kijkt wel heel vervelend. Zijn in het stukje 'over deze site' ook al topics over geweest. Schijnt voor sinterklaas te zijn, en schijnt ook niet de bedoeling te zijn dat ie zo vaak opent, maar dat is bij mij al een week zo.
zp is gevraagd een campagne voor fisher price te draaien, maar vet irritant, want hier is het ook om de paar pagina's wordt er gek van.
Ik heb het alleen als ik ZP opstart.... Wat gek dat daar verschil inzit. Het zal wel per computer verschillen dan.
alleen bij opstarten idd en alleen bij zppagina voor de rest nergens... ze zullen er wel leuke sponsor aan hebben
Ik krijg hem om de twee minuten vind het zo irritant dat ik sindsdien alleen nog maar op mn telefoon zit en dus nauwelijks nog aanwezig ben... Hoop dat ie na morgen weer weg is..
Ben ik blij dat ik tegenwoordig meer op de iPad zit dan op de pc, zo'n stomme pop up zou voor mij een dealbreaker kunnen zijn...
Dit topic zal wel weer met de zelfde uitleg dicht gaan als die andere 3. Hopelijk vrijdag weg. Gelukkig had ik een tip over adblock gekregen. Werkt perfect.
Chrome (webbrowser van Google, werkt sowieso VEEL fijner dan Explorer of Safari ofzo) installeren en dan AdBlock bij de applicaties downloaden. Rust, overal rust . Ik heb de beste pop up nog nooit gezien.
Als je een nieuw tabblad opent rechtsboven in een vierkantje met 9 vierkantjes of sowieso in je linkerbovenhoek naast favorieten Of type: chrome://apps/