Hey meiden, Hebben jullie ervaring met de capsules van etos zwanger worden? Zelf gebruik ik nu gravitamon. xxx bloem
mijn cyclus raakte ervan van slag dus ik vind het geen aanrader. schijnt wel fijn te zijn als je een rare cyclus hebt, die kan dan dus weer stabiel worden ik heb vsm puur mama, heel fijn.
Meid kijk hier eens op! beste goede resulateten, ik ben er nu een maand mee bezig en mijn vruchtbare dagen komen er weer aan. Ben benieuwd dus wat het met mijn cyclus heeft gedaan. http://www.zwangerschapspagina.nl/about ... highlight=
@Milla Rose, Ik slik op dit moment ook clomid om een eisprong te krijgen, dus ik weet niet of het verstandig is als ik dat dan ga slikken.
Mijn eerste cyclus na de pilstop duurde 66 dagen. Daarna 45 dagen, daarna begonnen met de etospillen, cyclus van 27 dagen, daarna zwanger. Mijn cyclus hebben ze dus wel beinvloed denk ik. Na mijn curretage ben ik weer gaan slikken en in de 2e ronde weer zwanger.
ik ben begonnen ermee en was gelijk de 1ste maand zwanger, toen mk en meteen weer zwanger geraakt, bij mij hielpen ze wel, had een onregelmatige cyclus..
hi, Ik heb ze in oktober geslikt en gelijk zwanger. Werd helaas een bbz. Daarna ben ik gelijk verder gegaan tot op heden, Mijn cyclus is nog steeds ellenlang en onregelmatig en ben niet zwanger... Dacht dus eerst dat ze echt goed werkten maar denk nu dat het gewoon toeval is geweest. Maar ach, baat het niet dan schaadt het niet toch!
Heeft iemand ervaring met etos zwanger worden en clomid? Zou dit kwaad kunnen, omdat clomid je cyclus regelt.
ik gebruik ze ook en er een regelmatige cyclus door gekregen (28/29 dagen) heb ze pas ook meegenomen naar mijn gynaecoloog en zij zei dat het goede pillen zijn en dat ik er zeker mee door moest gaan
Ik slik ze ook een maandje of twee maar ik heb niet echt het idee dat het werkt.. ben nog steeds zo onregelmatig als het maar zijn kan! Maar miss komt het nog!
he Gipsy, Na hoelang slikken werd jouw cyclus dan regelmatiger? ik slik ze nu al ong. 3/4 maanden......
en niet vergeten dat je er 2 per dag moet he haha.. ik heb namelijk 1 ronde elke dag 1 genomen.. las pas later dat het dus 2x moest zijn
ik slik etos zwanger worden sinds mijn laatste pilstrip. in februari ben ik gestopt met de pil en had een cyclus van 36 dagen daarna. ik ben heeeel benieuwd hoe mijn volgende cyclus zal zijn. Na mijn verre vakantie die volgende week begint gaan we er voor! en hopelijk weet ik dan goed wanneer ik vruchtbaar ben..
Ik heb ze ook geslikt, om precies te zijn 1 week, ik kreeg er ontzettende pijn in mijn darmen van. Nu slik ik VSM puur Mama en ik ben er tevreden over, niks geen last meer van mijn darmen