Sorry hoor weet niet wat ik hier mee wil bereiken maar lucht wel even op denk ik. Vanmiddag zijn we gezellig nog even naar mijn ouders geweest en hebben heerlijk genoten van het mooie weer. Ik hou best wat vocht vast en was dus lekker op mijn slippers ipv knellende schoenen. Komt mijn broertje met zijn vriendin bij mijn ouders, jeetje zeg wat heb jij een dikke voeten zeg. Euhm ja ik weet het.. Even later jemig zeg je buik is ook wel mega zeg.. ja ook dat weet ik en wat dat betreft valt het nog wel mee want was bij mijn zoontje dikker alleen ben ik nu echt zwanger in mijn buik en verder niet zo. Maar iedere keer als ik haar dus zie is het van jeetje wat zie je er uit, wat ben je dik, je houdt wel vocht vast he. Ja dat weet ik nu allemaal wel, je voelt je al zo super als je op het einde loopt.. En dan nog de vraag wanneer denk je dat het komt?? Euhm ja hoop zo snel mogelijk maar kan ik toch niet serieus antwoord op geven wat ze dus echt wel verwachtte. ** klaagmodus uit*** lucht wel even op
"Ja maar ik ben dik(ker) met een goeie reden, en dat is er straks na de bevalling weer zo af. Wat is jouw excuus?" Zou ik dan denken, en waarschijnlijk ook zeggen. Mond-hersen-filter is beetje shifty nu tijdens de zwangerschap
Vervelend meid!! Ik herken het deels. Mensen vinden mijn buik ook echt enorm, zelf zag ik het niet zo. Inmiddels kan ik het niet meer ontkennen. Verder heb ik niets, het is alleen buik en dat zegt iedereen dan gelukkig ook wel. Op vragen wanneer de kleine komt is mijn standaard antwoord:" wat doe je volgend weekend? Schikt dat?". Vaak kunnen ze daar wel om lachen en zien ze zelf ook dat het een gekke vraag is.
Dit heb ik meermaals moeten zeggen tegen 1 persoon, pas na 3x had ze door dat het super beledigend is als je steeds in het hokje 'dik' gezet word. Reageer maar zo, en bekijk hun reactie maar! Jeetje wat asociaal zeg..
die is wel goed inderdaad. Ik zou gewoon lekker hier even mopperen en verder laat ze maar...jij hebt dadelijk een mooi kleintje en ach daar heb je de lichamelijke ongemakken even voor nodig! Vraag me alleen wel af of ze zelf ooit een zwangerschap heeft meegemaakt en zo ja hoe die bij haar is verlopen....daarbij zo nee tegen die tijd is het jouw kans
Ehm, met een >35 weken buik ben je meestal toch ook gewoon dik? Hoe moeten ze het anders noemen? Dat het keer op keer gezegd word, ja dat is wat minder. Moet wel zeggen dat ik het zag als aandacht richting iets bijzonders in mijn leven en wel kon genieten van aanspraak over het algemeen.
Ja laat het verder ook gaan hoor maar dat gez**k ben je wel een keer zat iedere keer als ze je ziet om dat te zeggen. En idd als ze zelf ooit zwanger mag raken dan is het mijn kans haha zo'n type die vanaf dag 1 niet meer kan werken en niks meer kan 9 maanden lang dus dat wordt dan nog wat
Ja dat is ook wel zo maar goed je voelt je al tonnetje rond en als ze dan iedere keer zegt van jeetje wat een buik op een gegeven moment weet je het wel. Ze hoeft het niet iedere keer te benoemen. Vandaag ook weer mensen gezien die zeiden jeetje wat een buik heb je die me een tijdje niet gezien hadden maar daar kun je het dan nog van hebben.
Dat van dat excuus is inderdaad een goeie. Maar je kunt er wel ruzie door krijgen ben ik bang. Wanneer komt het? Joh TO, heb jij dan geen kristallen bol waar je even in kunt kijken? Snap dat zulke reacties niet prettig zijn. Zeker op het laatst heb je het al niet meer zo comfortabel, dan zit je daar niet op te wachten.
Hahaha ik wens je tegen die tijd succes dan zie het al voor me dat je een opmerking geeft en dat ze dan volledig over de .... gaat ben benieuwd wat ze dan als reactie geeft als je zegt zo voelde het voor mij dus ook!
Haha omg! Bij mij ook hoor zo wat een bolle kop omg je kont zo groot ik ben dr ook wel is ff klaar mee ik ben 12 kilo aangekomen en vind t 'verschrikkelijk' weet dat t er bij hoort maar ik zie mezelf al elke dag in de spiegel en als dan ook nog allemaal moeten zeggen!!
Zo cliché dat mensen zo reageren, hè... Ik word er ook moe van. Maar dat ze dit soort dingen tegen iemand zeggen die zowat uitgerekend is, vind ik gewoon een beetje dommig Klinkt alsof ze niet snapt dat je buik groeit als je zwanger bent en al helemaal als je tegen de 40 weken zit Ik snap dat niet iedereen er verstand van heeft, maar hou dan ook gewoon je cliché opmerkingen voor je
"Goh, je wordt wel echt dik heh" "Oh echt?! Hoe kaaan daaaat nooouuu??? " *zegt tegen baby: jeetje, je moet nu stoppen met groeien hoor, andere mensen schelden me uit voor dikzak" Heel kinderachtig, maar het werkt hier perfect! Hier nog "maar" 28 weken, maar nu al zat van de gezeur! Klaag dus maar lekker raak!
Hahahaha vind ik leuk Gisteren had ik ook een leuke. Bij mijn vriend in de zaak kwam een vaste klant langs. Die had mij blijkbaar al een tijdje niet gezien. Zegt hij: Zoooo ben je zwanger joh??!! Ik al kijkend naar mijn buik: Verrek joh! Zou het Ik kan er dan wel om lachen, maar ik snap ook heel goed hoe irritant het is als alles nog even fijn wordt benoemd. Je dikke buik, billen, benen, voeten enz. En dan niet door 1 iemand, maar elke dag door verschillende mensen. We zijn met onze zwangere toetjes publiek bezit geworden
Hier honderdduizend keer de vraag: was het gepland????? Ik kan er niet vriendelijk meer op antwoorden. A-sociale vraag waar niemand iets mee te maken heeft!!! Zo dat lucht op
Oh wat vervelend voor je TS! Ik krijg hier constant de opmerking "Oh laatste loodjes zeker" en als ik dan meld dat het nog 5 weken moet duren schrikken ze zich rot! xD krijg dan vaak de opmerking erachteraan "het is er toch wel 1 he?" *Zucht* ja nog steeds maar 1 ;p
Haha jaaa hier ook... toen we het aan schoonouders vertelde reageerde schoonvader super blij, want hij voelde het wel aankomen (hele subtiele hints), maar schoonmoeder is wat meer naïef en reageerde letterlijk met: "... maar hoe kan dat dan?" Nou toen heeft schoonvader dr vierkant uitgelachen heerlijk. Ze was super blij hoor, maar mijn vriend is de jongste van hun gezin en ze ziet hem echt nog als haar babytje . Ik ben in mijn gezin weer de oudste, hele andere wereld . Maar goed! Als ik bijv laat zien dat mijn buikje flink gegroeid is aan familie en vrienden krijg ik soms ook de reactie "zo je wangen zijn ook voller geworden he?". Ja eh xD ik ben zwanger, mag het? Ik vind het zo vervelend, want het is geen belediging, maar ook geen compliment en ik snap niet zo goed waarom het gezegd moet worden. Ik zie het zelf ook wel en vind het eigenlijk zelf niet erg, maar vind het gewoon irritant dat ik er steeds op gewezen word. Ik ben nog steeds hartstikke slank (babybuik niet meegerekend ), maar dan weten ze me toch weer wat onzeker te maken Zo dat lucht inderdaad op