Ik eet netjes ieder avond groente. Minimaal 2 keer per dag fruit. Netjes bruin brood inplaats van wit. Drink netjes een handpakje melk &vifit. Ben gestopt met roken en snaai zo goed als niets. Hoe kan t nou dat ik steeds meer puistjes.. en nog belangrijker.. kan ik hier wat aan doen??
Heel herkenbaar... Ook ik eet en leef gezond en maak mijn gezicht dagelijks goed schoon. Dit laatste helpt een beetje maar lang niet genoeg! Helaas hoort het erbij...
Hier hetzelfde probleem ik heb als puber nooit puistjes gehad en nu zit ik helemaal onder zie er niet uit. Hoort er gewoon bij je kunt er niets aan doen alleen genieten van je zwangerschap en wachten tot de puistjes wegtrekken
Ik heb er ook weer last van, al gaat het nu wat beter. Ik reinig mijn gezicht met Tea Tree facial wash van dr. Organic, die is geschikt voor een huid met puistjes en plekjes. 1x per week gebruik ik Rose facial scrub van dr. Organic en doe ik daarna een masker op van Tea Tree Oil van de Tuinen. Mijn huid is nu veel rustiger, ook als ik een week slecht gegeten heb. Misschien ook voor jou de moeite?
Heel vervelend idd, ik heb ze alleen op mn rug sinds ik zwanger ben. Zeker nu met truitjes die wat verder openhangen ziet dat er niet uit. Helaas t hoort erbij
Ik eet iets gezonder dan voor mn zwangerschap maar had in de week waar jij nu in zit (8-9e week) ook erg last van pukkeltjes. Vooral op mn borst en in mn nek. Verder de T-zone op mn gezicht heel erg. Voor de zwangerschap had ik af en toe ook wel pukkeltjes maar alleen rond de menstruatie en alleen in mn gezicht. Je hormonen zijn nu enorm in de warm, net pubertijd dus. Gaat wel over, bij mij neemt het nu wel weer af
Hormonen indd! Had zelf de hoop dat het ergens in dr zwangerschap wel weg zou trekken (kin,wangen, schouderbladen en borst), maar helaas.. Gwn echt volle 9 mnd vol met vlekken en puistjes.. Wat bij mij wel werkt is zinkzalf op de puistjes met slapen gaan, ze worden dan minder groot
Ik heb het ook heel erg gehad tot een week of 14, daarna trok het weg gelukkig. Het is inderdaad puur hormonaal en heeft niks met een eetpatroon te maken.
Ik heb/had er ook last van. Tegen de puistjes heb ik helaas nog geen oplossing gevonden. Voor de vlekjes lijkt de PCLE creme van Biodermal mij wel te helpen. Alleen nu de zon er weer veel is, krijg ik toch weer sproetjes en vallen de vlekjes straks niet meer op
Hier ook veel last van en laatst 2 hele pijnlijke plekken dus ze waren er nog niet toen vond ik m'n pot slakken slijm terug te halen bij de action 1 a 2 euro huid gereinigd beetje slakkenslijm en daarna dag/nacht crème , dag later waren ze mooi wel weg, ik smeer het nu 2 keer per dag in met slakkenslijm en crème en het is aanzienlijk verminderd
Stomen wil ook wel eens helpen.. lkkr alle poriën openen en reinigen met facewash. Afspoelen met koel water zodat de poriën weer goed afsluiten Ik had er vóór mijn zwangerschap erg last van. Dat gepaard met een geïrriteerd huid.. hormonen waren op hol geslagen na het stoppen met de pil.. van de ha heb ik eryacnegel (mag ook tijdens zwangerschap gebruikt worden) gekregen en sindsdien zijn ze als sneeuw voor de zon verdwenen!
Hormonen! Doe je weinig tegen... Toen ik stopte met de pil begon het te komen en toen m'n cyclus op gang was had ik er ook erg veel last van Kreeg van de dokter een antibioticum lotion Inderm, dat hielp wel goed. Toen ik 10 weken zwanger was ben ik daar mee gestopt want m'n gezicht/hals zijn zo goed als schoon Ik gebruik nog wel elke dag m'n Philips Visapure (in combinatie met Clinique reiniging/verzorging) geweldig apparaat!!!
Ik heb hier eerder een topic over gelezen, en daar stond in dat die meiden zinkzalf gebruikten! En dat dat wel goed hielp. Tis de moeite waard om te proberen?
Ik heb er ook last van.. Altijd al wel een vette huid gehad, maar sinds ik zwanger ben is het echt drama. Ik zat echt vol met meeeters en van die hormonale ontstekingen bij kaaklijn pff.. Het is nu een stuk rustiger omdat ik van de dermatoloog 2 cremé's heb gekregen die veilig zijn tijdens zwangerschap. Met wat make up verberg ik nu de vlekjes, dus het valt nu helemaal niet meer op. Dus er is zeker wel wat aan te doen!