Is het raak?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jonkie, 11 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Hoi dames ben ik weer.

Heb afgelopen maand mijn verstandskiezen getrokken en uiteindelijk een ontstoken kaak gehad waardoor ik een antibioticakuur heb gekregen en ook nog een 3 dagen een antibiotcum in de wond gekregen.

Mijn voorlaatste stopweek begon op 31 maart waar mijn ontrekkingsbloeding heeft plaatsgevonden. Op 15 mei beide antibioticas gekregen en 17 mei een tussenbloeding.

26 april ( 1 dag voor mijn laatste stopweek) weer voor het eerst onveilig gevreen na de kuur en 1 dag later felle steken in mijn rechter zei ter hoogte van mijn eierstok

1 week later op 3 mei een afspraak gemaakt bij mijn huiarts ivm nieuwe anticonceptie ( dag 5 van mijn laatste stopweek) nog steeds geen menstruatie. Nou zei de huiarts dat die tussenbloeding mogelijk een nieuw begin was van een nieuwe cyclus en dat ik toch maar een een testje moest doen als mijn menstruatie iet zou doorzetten.

Aan hand van berekening zou gister dan mijn nod zijn geweest en tot vandaag geen menstruatie.. Heb alleen last van vaker plassen, extreem moe, gespannen borsten en tepels doen alleem pijn bij aanraking

Afgelooen donderdag test nog steeds omo wit

Wat denken jullie?

2. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    15 mei en 17 mei moet april zijn

3. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Als de test negatief is ben je niet zwanger.

nizzie86 vindt dit leuk.
  4. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Niet gewoon te vroeg getest? Ik heb geen early gebruikt

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.655
    27.304
    113
    Vrouw
    Kan gewoon door de pil komen, vriendin ging laatst wisselen van pil en had ook geen ontrekkingsbloeding in de stopweek. Is niet zo heel gek als je een kunstmatig cyclus hebt.

6. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Dat is juist net het probleem.. Ik heb 2 verschillende antibioticas gekregen tegelijk.. Met de nieuwe pil start ik pas volgende maand

7. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Ik zou morgen nogmaals testen als ongi uitblijft

Deel Deze Pagina