Hoi hoi! Ik ben een gelukkig mens dat ik n heel lief kindje heb mogen krijgen. Nu hebben mijn man en ik altijd gezegd dat we twee kindjes zouden willen mocht dit natuurlijk lukken. Nu is het zo dat ik na mijn bevalling, nu bijna anderhalf jaar geleden, veel last heb gekregen van mijn voeten. Veel pijn en vooral bij t lopen (heb spreidvoeten aan de zwangerschap overgehouden). Ik ben dolgelukkig met mijn kindje en zou hem graag een broertje of zusje gunnen echter weet ik niet of ik een tweede zwangerschap nog aandurf. Iemand tips? Ervaringen?
Heb je al steunzolen? Ik had doorgezakte voeten en enorm pijn bij het lopen, met steunzolen nergens meer last van.
Dank voor je reactie! Ik heb steunzolen nu ongeveer een jaar. Mag ik vragen hoe lang je last hebt gehad en hoe het nu gaat? En ben je daarna nog een keer zwanger geweest?
Geen idee hoe lang ik al pijn had voordat ik steunzolen kreeg, paar maanden ofzo. De zolen hielpen al na een paar weken en na de 2 de kabouter geen problemen. Moet er wel bij zeggen dat ik bij de eerste ook bekken instabiliteit had en bij de 2 de amper last van.
Als je er voor open staat is dan een bezoekje aan een osteopaat dan een idee? Die kijkt naar je hele lichaam en pakt de oorzaak aan en niet de gevolgen.
Wat goed dat t goed gaat! De osteopaath ben ik geweest binnenkort ook nog manuele therapie op t programma! Hopelijk doet dat iets positiefs! Kun je ook zonder zooltjes nu of op blote voeten lopen bv?