Hier wil ik het graag geheim houden. Het lijkt mij zo leuk te vertellen dat nr. 2 komt terwijl niemand het verwacht. Echter kan manlief zijn mond niet houden, dus volgens mij weet de hele stad het al.
Hallo Wij hebben het gister wel tegen onze ouders gezegd. en mijn schoonouders die hebben maar 1 zoon en dat is mijn vriend Me schoonvader was wel al een tijd aan het roepen wanneer word ik nou is opa. Dus die was gister helemaal blijjjjj dat hij opa ging worden zover alles goed gaat. En me schoonmoeder natuurlijk als oma. Me eigenvader en stief moeder die hebben net zo gat in de lucht gesprongen die waren ook echt super blij. en me zusje weet het ook sinds gister arme kind was zo blij dat ze er van overstuur raakte dat ze tante word En bij de rest wacht ik nog even tot ik 12 weken ben.
Ik heb meteen vermeld dat we graag een kindje zouden willen en ze weten inmiddels dat dat betekend dat ik de volgende maand zwanger ben (gaat bij ons vrij snel) ze wisten bij alletwee dat we "bezig" waren en zaten ook gezellig de dagen af te tellen en met me mee te duimen terwijl ik moest testen, is zo intiem! EN ze houden al veel meer rekening met je, ik was bij de eerste heel erg uuhhh hormonaal de dagen voordat ik kon testen en iedereen wist dus al dat ik zwanger was voordat ik uberhaupt getest had hahaha, bij de tweede had ik dat niet maar ik voelde het al wel en ook meteen gedeeld, wij delen LIEF EN LEED met elkaar.. (soms een beetje teveel maar juist in die periodes is dat extra leuk!)
@Isademi, zij weten nu al dat jij volgende maand zwanger bent, maar nu moet je nog zwanger raken of hoe zie ik dat?
Bij ons weten alleen mijn ouders het en paar goede vrienden van ons... voor de rest houden we het nog stil... het is wel niet altijd even makkelijk, overlaatst was ik bij mijn oma, en er was een vrouw bij die er stom van stond dat ze al een kleindochter had van mijne leeftijd ( haar ander kleinkinderen zijn 6 en 7 jaar) en dan zei die vrouw allé dan zal je je achterkleinkinderen zeker nog meemaken... en mijn oma terwijl ze naar mij keek, dit valt natuurlijk te zien hoe lang ze nog gaan wachten hè... en ik dan heel onschuldig we hebben nog tijd hè oma ik we zijn beide nog jong ik kijk er al naar uit om haar gezicht te zien als het zo ver is
dat was een geintje ik heb 2 kids, 2 keer verteld en binnen een maand was ik steeds zwanger dus vandaar als ik vertel gaan hun vast plannen
Dat ik stopte met de pil hebben we wel tegen mijn ouders en broers en zussen verteld (Wij vertellen elkaar alles) Iedereen reageerde super blij! Toen we via het ziekenhuis verder gingen, hebben we het ook tegen schoonouders en goede vrienden verteld, maar er ook bij gezegd dat ze er verder niet elke maand naar moesten vragen.. Ik heb het juist als heel prettig ervaren dat ze wisten wat er in ons omging, en dat ik mijn verhaal bij mijn vriendinnen kwijt kon.
Mijn schoonmoeder wist al na een paar weken dat ik was gestopt met de pil, en ze vond het helemaal geweldig.. Heb het toen zelf ook aan een aantal vrienden/vriendinnen verteld, omdat het toch wel fijn was om af en toe ff je hart te luchten als het NIET binnen 6 maand raak is.. Daarna nog wat meer vrienden verteld, en ook de jongens van de band (waar vriendlief in speelt). Een maandje geleden heb ik het mijn ouders verteld, maar dan met de mededeling dat het op de natuurlijke manier niet zo best lukt, en we in het ziekenhuis voor onderzoek lopen. Eerste reactie was niet zo fijn, en nu nog zijn ze er niet helemaal positief over, maar ze zijn op de hoogte, en hebben er verder niks mee te maken. Heb gelukkig 1 hele goede vriendin die van de hele situatie op de hoogte is, en die vraagt ook na elk ziekenhuisbezoekje wat er nu verder gaat gebeuren en wanneer ik weer terug moet. Wel erg fijn hoor!
Bij ons wist iedereen meteen dat we er voor gingen, en nu vind ik dat ook fijn, omdat ik ook met bijv. m'n ouders erover kan hebben. ze reageerden trouwens allemaal heel leuk en leven ook echt mee
aha ik dacht al!!! Bij mijn eerste was het ook snel raak en hoop dit dus nu ook, en bij jou was dit het geval? Ging het stoppen met de pil en zwanger raken hetzelfde of was je cyclus helemaal anders enz...?
Mijn moeder,schoonzusje en beste vriendinnen weten het, Verder maken mijn vriend en ik wel eens een grapje dus denk dat de rest t ook wel half weet maar t niet durven te vragen haha
wij vertellen het voorlopig nog even niet aan onze famillie. ik ga het wel aan mijn beste vriendin vertellen dat we voor een wondertje gaan, dit omdat zij al een jaar bezig is. stel dat ik eerder in verwachting ben als haar, vind ik het zo lullig om te vertellen IK BEN ZWANGER!! want ik gun haar en haar vriend het zo! zou het zelfs een beetje lullig vinden als ik eerder zwanger zou zijn..... maar hoop natuurlijk ook wel weer dat het gaat lukken! op naar een vruchtbaar 2010!
ik heb 1 menstruatie afgewacht (dus na het stoppen met de pil) het duurde wel 50 dagen ofzo voordat ik de eerste keer weer ongesteld werd maar daarna zat ik meteen weer op mijn normale cyclus... (tenminste mijn eisprong dan, want mijn ongesteldheid bleef natuurlijk uit)
hmm dus het verliep wel anders? Mijn ongi is nu weer in orde werd precies op dag 28 ongi dus daar ben ik blij mee en dat was precies hetzelfde bij mijn dochter....
Bij mijn zoontje was ik al een paar maanden van de pil af dat scheelt (daar had ik ook 1 hele lange cyclus na het stoppen met de pil) verder was bijna alles hetzelfde, bij mijn zoontje ben ik 3 maanden licht ongesteld geweest in mijn zwangerschap (op precies dezelfde cyclusdagen) en bij mijn dochter verloor ik constant een beetje bloed tot de 11e week maar dat WAS een tweeling (waarvan 1 nooit het hartje is gaan kloppen) dus was ook logisch..
Hey Op dit moment weet niemand om ons heen dat wij er mee bezig zijn. Ik zou het graag aan iedereen willen vertellen dat we bezig zijn om een kleintje te maken, maar heb geen zin in de reacties die je kunt krijgen als het iets langer gaat duren om zwanger te worden. Dus wij houden voorlopig ons mond tegen onze familie en vrienden tot we het zeker weten dat we zwanger zijn. Liefs D.