Aangezien wij net in babyplanning zijn en de doc zei dat ik op mn eisprong ben en we nu flink moeten klussen (en dit ook deden ) zou ik normaalgezien tegen kerst moeten weten of ik in verwachting ben Nu... aangezien onze family komt eten... en iedereen dan toch verzamelt is, zouden we dat graag aan iedereen samen willen vertellen, maar in vorm van cadeautjes... Zouden jullie een origineel cadeautje weten? (niet zo een paar schoentjes in kistje...) eerder mss zoiets als een puzzel die ze samen moeten leggen mag natuurlijk ook helemaal iets anders zijn grtjs, cindy
Een positieve zwangerschapstest in een pennendoosje? ik ben ook wel benieuwd of er leuke ideetjes komen! Ik ben zelf niet zo origineel wat dat betreft dus misschien kan ik dan nog ideetjes stelen
Misschien vind je het leuk om je jongste een leuk truitje aan te trekken met erop "hoera ik word grote zus" (je kunt dit laten drukken, maar ook zelf met textielstiften bewerken).
Je zou evt als iedereen eenmaal binnen is en aan de koffie zit (als je daarmee begint tenminste) een roomsoesje erbij kunnen presenteren waar je dan zelf een dotje slagroom en wat blauwe/roze muisjes op doet. Kijken wie de hint snapt! ;D
Ik heb dit ook rond de kerst Gelukkig niet zo'n grote fam. Maar ik zou voor de Oma's een speen kopen met Super oma er op...!!!
Ik heb voor iedereen met strijkkralen gemaakt, ik word oma/opa/tante/oom ze liggen al 2 maand totdat ik ze een keer mag geven zoiets kan je dan onder de boom doen en tegelijk laten uitpakken en dan kijken wat de reacties zijn
Bij prenatal verkopen ze mokken met mama/ papa/ oma/ opa is een kanjer.. Wij hadden onze ouders uitgenodigd en voor ieder een mok neergezet.. Zoals verwacht zagen de opa's het niet maar de oma's meteen..
Zelfde hier, dan zou ik 5 weken zijn, mocht ik zwanger zijn. Wij wilde zelfs zoiets doen als inderdaad een speen waar opa of oma op staat of een fotolijstje met de tekst 'ons kleinkind' en die dan geven. Of een boekje met 'ons eerste kleinkind' of 'opa/oma voor beginners' zoiets. Fotolijstje met een tekst: jullie kennen mij nog niet maar over .. maanden mag ik in dit lijstje staan! Pfoe zou het voor de rest echt even niet weten. Met sinterklaas was het leuk, kon je chocolade letters inpakken die dan 1 woord vormen, baby of zwanger ofzo of kleinkind.
Nachtzon, misschien ben ik een spelbreker hoor maar ben je er zo zeker van dat je deze maand zwanger gaat raken? Ik vind het wel allemaal leuke ideetjes hoor maar ik ga dus echt niet iets kopen voor de kerst want volgens mij is de kans groter dat het niet raak is dan wel en ik vind het persoonlijk de goden verzoeken. Maar goed je moet doen waar jij je goed bij voelt
Deze puzzel staat bij ons ook op nummer 1, alleen wil ik wel graag wachten tot dat we de 12 weken voorbij zijn een een echo hebben gehad Liefs, Joytjuhh
Even over die chocoladeletters (leuk idee), je kan dat evt wel roomboterletters doen tijdens de kerst. En ik denk als je naar een goede bakker gaat kan je vast wel een bestelling plaatsen van een roomboterwoord "baby". Zal misschien wel wat duurder zijn maar presenteert ook leuk. Mocht ik zwanger zijn met de kerst dan bedenk ik een manier hoe mijn kids het kunnen laten weten. Wij vertellen het eerst alleen aan de opa's en oma's want de eerste drie maanden is het toch eventjes afwachten hoe het allemaal loopt. Onze kinderen kunnen al redelijk goed praten, dus misschien laten we het hun wel gewoon aan opa en oma vertellen, misschien wel met een foto van de positieve zwangerschapstest als cadeautje. Maar ga nog niet te veel fantaseren over dat moment. Misschien lukt het wel helemaal niet meer om zwanger te worden. Ik zie het wel als het zo is
Je kunt ook zelf roomboteramandelstaaf maken, goedkoper dan bij de bakker bestellen en nog lekker ook Je kids een shirtje aan met 'we krijgen een brusje'
ik wil liever iets zelf maken dan verzoek ik niemand Ik heb gistern nog eens met mijn vriend gesproken en we hebben gedacht dat we een soort "scrabble" maken, waar enkel de letters b a b y en o m a en o p a , b r u s j e in voorkomen We hebben hier nog enkele scrabbledozen liggen, dus zou dat moeten mogelijk zijn Anders vind ik het ideetje van dat tshirt we krijgen een brusje ook niet slecht Liefst van al had ik wel iets waar de oma's en opa's allemaal achter het "geheim" komen... dus samen... Jullie ideën zijn fantastisch!!! jullie mogen er gerust nog meer maken
Bij ons word het (als het deze ronde goed gaat) een eerste kindje, dus helaas geen andere kindjes om het goede nieuws te vertellen. Ik wou mijn vriend eerst verrassen door een body'tje te bestellen met de kleuren en het logo van zijn favo voetbalploeg Hoe we het de grootouders vertellen is me ook nog een raadsel dus blijf maar ideetjes posten Groetjes Joke
Ik had mijn ouders een mok gegeven met lieve opa en oma en speentjes en slabbetjes erbij. Maar eerst had ik een rol beschuit ingepakt en daat een etiket op geplakt met deze rol goed bewaren rond .....mei kunnen jullie de muisjes komen halen. Ik had ze nog nooit zo raar zien kijken.
Leuk idee die puzzel en dat shirtje! Als je het via het shirtje doet en je wilt dat iedereen het tegelijk weet, dan doe je je kindje eerst een vest over het shirtje aan. Doe je het uit als ze allen binnen zijn..!
wij hebben mijn (schoon) ouders en een stel vrienden een foto lijstje gekocht met daarin een gedicht: Jullie kunnen mij nog niet horen en nog niet zien, rond (bij ons dus) 27 september (2008 ) word ik geboren mag ik dan in dit lijstje misschien? Succes Liefs J.
ik zou denk ik ook iets langer wachten, maar ik denk dat ik net als de vorige keer gewoon een echofotootje in een lijstje doe
dat was ook mijn gedacht ondertussen zijn we toch weer van het scrabble spel afgesprongen... mss een soort kruiswoordraatsel of een woordenspel waar ze puzzelstukjes mee kunnen verdienen of zo... ach ik weet het nog niet