Hoi hoi, Ik moet het even kwijt, 6mrt heb ik mk gehad. Sindsdien heb ik eerst veel gevloeid en na ongeveer 2 weken minder tot heeeel weinig. afgelopen vrijdag / zaterdag dacht ik dat het echt voorbij was. En nu sinds zondag heb ik weer bloedverlies, 2 dagen veel en nu 2 dagen weinig.... Moet ik dit nu als 1e normale menstruatie aanrekenen of zou dit nog van de mk zijn : : Groetjes Patricia
Geen idee patricia, ik zou denken van je miskraam omdat het elkaar zo kort opvolgt. Ik was zelf na een week bloeden helemaal schoon en werd een maand later (cyclus van 31 dagen) pas weer ongesteld. Maar ieder lijf is anders, dus wellicht duurt het vloeien bij jou iets langer. Hoop voor je dat het snel stopt.
ik ga vk maar even bellen... wordt een beetje tureluurs van dat wachten, en mijn mannetje eigenlijk ook
nou ik heb gebeld hoor, ze denkt dat het de 1e echte periode zal zijn omdat ik slechts 1 dag toch niet gevloeid heb, maar ik moet voor de zekerheid nog een week aankijken... vloei ik dan nog dan gaan ze bekijken of er nog een echo gemaakt moet worden.... Moet wel ff kwijt dat mijn vk's zo lief zijn! ik kan mag altijd bellen ookal hebben ze geen spreekuur!