Reacties van vorige week???

Discussie in 'Over deze site' gestart door Angel79, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hallo dames,

Weet iemand misschien hoe het kan dat op de onderwerpen waarop ik een abbonement heb, ik nog steeds de reacties van vorige week in mijn postvak krijg???
    Op deze onderwerpen is 9 van de 10x niet meer gereageerd, maar ze blijven steeds terugkeren. Ik geef als voorbeeld even het onderwerp van de buikfoto's, hier is de afgelopen dagen geen reactie meer gekomen, maar ik krijg dit wel steeds in mijn postvak dat er reactie is. Als ik dan op de link klik en kijk, krijg ik de reacties vanaf pagina 72 terwijl we al aan pagina 90 zitten (pagina getallen zijn maar een voorbeeld precieze getallen weet ik zo even niet)
    Wat zou ik hieraan kunnen doen???

Liefs Angela.

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Hoi angela,

In het onderwerp buikfoto's is vandaag nog gereageerd, probeer de pagina eens te vernieuwen.
    Zie je dan nog steeds niet de reactie van vandaag verwijder dan even je tijdelijke internet bestanden, wis je geschiedenis en verwijder je cookies van je computer en ga dan nog eens kijken.

Lotte.

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hoi Lotte,

Daar heb ik inderdaad net ook de link van binnengekregen, maar wat ik eerder beschreef is al een aantal dagen aan de gang. En niet alleen bij het onderwerp buikfoto's, maar BIJNA alle onderwerpen waarop ik een abonnement heb lopen.
    Bij interopties de cookies, bestanden en geschiedenis wis ik iedere avond voordat de pc wordt afgesloten, dus daar zou het naar mijn mening ook niet aan liggen :(
    Heb het eerder nog niet gemeld omdat ik zoiets had van zal wel ff een foutje zijn, zal wel goedkomen, maar toen ik vanmorgen 50 mails in mijn box had zitten schrok ik toch wel ff ;) en van die 50 zaten er misschien maar 5 tot hooguit 10 bij waarop echt nu pas weer was gereageerd, de rest was alles oud.

Liefs Angela.

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Hoi,

Ik heb dan geen idee. Ik doe het ook en bij mij gaat alles goed. De cookies registreren dit soort dingen en het board stuurt alleen automatisch een mailtje wanneer er een reactie is. Hij kan niet zomaar random mailtjes versturen. Wat wel zou kunnen is dat een aantal berichten of onderwerpen zijn verwijderd.
    Heb je veel van die abonnementen lopen ?

Lotte

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hoi Lotte,

Nou ik heb sinds ik het hier heb gemeld geen last meer gehad van verdwaalde mailtjes, terwijl ik ze echt de hele tijd kreeg :( Ik snap er niks meer van.
    Maarja tot zover geen rare mails meer gekregen, want had best veel abonnementen lopen en t was steeds wel tot 5x toe tzelfde wat ik kreeg.
    Nu in ieder geval al 3 kwartier geen meer gehad, dus ik klop t ff af, maar misschien is t nu opgelost???
    Ik weet zelf dus ook niet wat het is geweest en hoe het nu is opgelost, maar het was niet verzonnen (waarover ikzelf wel zou twijfelen als ik t niet zelf had meegemaakt :oops: )
    Toch bedankt!!!

Liefs Angela.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Nou ik geloof je wel hoor ;)

Ik heb nog even verder gekeken en wat het ook zou kunnen zijn is dat één van de mailserver plat heeft gelegen die van jou (home.nl) of die van mij. Gedurende de tijd dat de mailserver plat heeft gelegen of een storing heeft gehad worden alle mailtjes bewaard en zodra alles het weer doet worden al die bewaarde mailtjes met terugwerkende kracht verstuurd of afgeleverd.
    Ik denk dat dat het is geweest.

Lotte

7. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Dat zou inderdaad heel goed kunnen, hoe dan ook sinds ik het hier heb neergezet is het niet meer gebeurd :D
    Bedankt voor het meedenken ;)

Liefs Angela.

Deel Deze Pagina