hallo allemaal, nou dinsdag weer bij de gynaecoloog geweest, alles was goed met de kleine man. hij weegt nu 2200 gram. dus dat is erg netjes. ik heb wel elke keer een plusje in mijn urine maar ze kunnen niet vinden waar het vandaan komt. heb al dagurine weg gebracht. ze hebben gekeken of ik blaasontsteking heb, echt alle dingen maar alles is gewoon goed.. beetje apart vind ik het.. nu heb ik een vraagje. hoeveel kleertjes in maar 50'52 en 56 hebben jullie. ik ben nu alles aan het wassen en sorteren en zie dat ik heel weinig in die maat heb, en heel veel in maat 62 en 68. dus nu weet ik het allemaal niet. en dit is ons eerste kindje dus was erg benieuwd. de gynaecoloog zegt dat we een heel gemiddeld kindje gaan krijgen voor hoe het er nu uitziet. nou ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. groetjes anne
Haal dan maar wat 56 erbij Mijn dochtertje was 50 cm met 3680 gram, en die verzoop nog in maatje 56 Ken je nagaan in maatje 62 Je kan altijd even drie rompertjes, een shirtje en een broekje halen en dan naderhand bekijken. Volgens mij raden ze van alles 3 aan: 3 rompers, 3 broekjes en 3 shirtjes. Maar ja, jij gaat bevallen met mooi weer natuurlijk! Het getalletje staat trouwens voor de lengte van je kind. Nu heb je er dikkerds bij die ondanks dat ze kleiner zijn het toch niet passen, maar als jou kindje lekker gemiddeld is kan je rekenen op 50 cm. Dan is maatje 56 prima! 62 zou dus 12 cm te lang zijn Moet je alle mouwtjes en pijpjes op gaan rollen
ja wel wat extra inderdaad, maar niet te veel, want je baby is er in no time weer uit. zou je niet denken, maar die van ons zatten al heel snel aan maatje 62. (was 8 pond en 51 cm bij de geboorte)
oja en laat je ook niet door anderen aanpraten dat je bij de bevalling wel kleertjes krijgt! krijg je wel, maar OF ze zijn niet mooi OF ze zijn veel te groot. dus lekker halen wat jij leuk vind!!! Ga ik bij deze ook doen, want vond het zo jammer dat ik lelijke of te grote kleding kreeg! ik heb wel echt een eigen smaak denk ik! geniet lekker van je zwangerschap!!
Ik zou gewoon nog wat van beide maatjes erbij halen. Mijn zoon was 50 cm en 3330 gram maar heeft nog ruim 6 weken in maat 50 gepast. Wij hebben zelfs nog maat 50 bij gekocht omdat we steeds tekort kwamen.
Ik heb 8 rompertjes, 12 truitjes/overslaghempjes, 9 broekjes, 2 vestjes/jasjes, 19 paar sokken (ja ik had een sokken tik.. ). Allemaal van 0-3 maandjes kleding en ook nog wat in 62. Inprinciepe als je uitgaat van het minimale moet het met 3 van alles opzich wel lukken, word alleen wel veel wasdraaien vrees ik. Ik heb zelf niet teveel gekocht omdat ik wil kijken hoegroot ze is als ze geboren is, dan koop ik nog wel wat erbij. Ik zag laast dat er vrouwen zijn met 40 rompers, hihi .