Meningen

Discussion in 'De lounge' started by Joanne92, Aug 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Hoi allemaal
    Mss beetje stomme vraag. Maar ik heb meningen van buitenstaanders nodig.
    Het zit zo ik had een goede vriendin.. Jarenlang. Wel s een ruzie hier en daar maar altijd weer goed. Toen raakte ik zwanger (zij had eerder een kindje laten weghalen) ze reageerde eerst heel spontaan. Daarna werd ze steeds meer kortaf en omdat ik geen bv wilde geven kwam ze met allemaal steken onderwater op fb over bv en slechte flesmoeders waardoor ik me (vooral door de hormonen) erg aangevallen voelde.
    Ik dacht.. Dit had ik niet verwacht en zeker niet van iemand die je al zo lang kent.
    In boosheid verwijderd etc en nu ben ik overal geblokkeerd
    Niet meer gepraat en zag via via dat ze zwanger is. Inmiddels ben ik bevallen van een mooie dochter en voel me best rot.
    We hadden vroeger altiid hele verhalen over hoe we samen mama zouden worden en vind het best sneu dat het nu zo loopt.
    Aan de andere kant ben ik altijd degene die de eerste stap zst, ze kwam zelden langs en de laatste tijd al helemaal niet.
    Maar toch iets in me zegt dat ik iniedergeval moet laten weten dat ik wel blij voor haar ben omdat ik weet hoe graag ze het wilde (en hoe veel verdriet ze had van haar eerste keuze met de eerste zw)
    Ik had haar toegevoegd maar kreeg n antwoord; waarom voeg je me toe? Ik heb gereageerd met het verhaal in het kort hierboven dat ik blij ben voor ahar etc maar omdat ze niet accepteerd krijgt ze dat ook niet binnen.
    Ik zit een beetje in dubio, what to do. Vl is heel erg boos en zegt dat ik mensen die me zo kwetsen en je niets gunnen moet laten gaan. En ik snap het ook wel, maar iets in me is dan weer zo goed om zo te denken dat ik het heel jammer vind. Wat zouden jullie doen?

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Tja...bel haar anders eens op?
    Praat met elkaar, vraag wat zij wil...

Of geef het een plek, laat het los en kijk verder terug op een goede tijd...

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Ik vind het ook niet raar dat zij niks laat horen als je haar overal op geblokkeerd hebt.

4. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Nee andersom :). Ik ben overal geblokkeerd

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    aan de ene kant, vind ik het raar dat je nu ineens (nu dat je weet dat ze zwanger is) haar weer toe wilt voegen, feit is dat jij haar zonder pardon verwijderd heb, je had ook als een échte vriendin eerst in gesprek kunnen gaan over dingen die jou kwetste, ik denk dat jij in deze al de eerste stap heb gezet en het nu aan haar over moet laten wat zij wilt of vind, en als jij antwoord geeft op haar vraag via pb dan krijgt ze dit gewoon in haar inbox en niet in overige dus daar zal het probleem niet liggen

dus of bel haar op (vind ik ook wat persoonlijker als Facebook)

of accepteer dat jij eigenlijk degene bent geweest die haar als eerste verwijderd heeft

6. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Dit is geen vriendin dus ik zou t lekker zo laten. Aan dat soort mensen heb je helemaal niks

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Ik vind geen vriendin, zeker niet met zo'n reactie, verwacht dat de vriendschap vooral vanaf jouw kant zou komen.. En als ze zo'n kommontaar al had op fv en geen fv heb je straks kans dat ze alles steeds beter weet.. Zit je daar op te wachten, hoe vervelend ook opzoek naar een nieuwe vriendin

8. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik zou het hierbij laten.

9. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Mamaatje van 5 het is geen fb waar ik haar op heb toegevoegd maar soort msn. Hier ontvang je geen bericht als iemand je niet acc. Ze heeft me geblokt op fb dus daar kon ik geen bericht meer achterlaten..

10. susy26

susy26 Niet meer actief

Lekker laten gaan. Dat ze dat allemaal hebt gezegd is zeker niet leuk, en dat blokkeren zegt al genoeg toch?

11. born2bme

born2bme Fanatiek lid

Aug 3, 2015
    1,406
    287
    83
    Eerste reactie is laat gaan, maar snap jou wel.

Bel haar op, probeer een gesprek te beginnen en dan niet via 1 of andere chat maar bel haar. Als dat niet werkt zal je het moeten laten gaan en ja dat kan soms best moeilijk zijn ook al heeft iemand je pijn gedaan

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    ooo sorry dat nam ik zelf aan mijn excusse hiervoor, maar ik denk dan wel, dat als die "vriendin" jou verhaal had willen aanhoren ze je VV wel had geaccepteerd, dus ik denk dat ze hier geen zin in heeft, of misschien komt het nog wel, en anders zou ik proberen te bellen als je haar nummer nog heb.

13. Selma85

Selma85 Lid

Jan 1, 2015
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Miscommunicatie kan heel snel gebeuren.. Ik zou gewoon bellen of langsgaan. Rustig proberen uit te praten. Wil ze dan nog steeds niet dan heb jij je best gedaan en zit er niets anders op dan het los te laten vrees ik..

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

lekker laten gaan... Hoe moeilijk het ook is
    Soms gaan de dingen anders dan dat je voor ogen had.
    in mijn ogen is zij geen echte vriendin. en ben ik het met je man eens. .. ik zou dan dmv baby zwemmen of zo kijken of je nieuwe vriendschappen op zou kunnen doen.

Share This Page