Reacties zzp

Discussion in 'De lounge' started by maria04, Aug 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Eens! Ik kom hier al jaren en wat mij betreft is het niet erger en was het gras toen ook niet groener ;)

Maar eek, wat is er gebeurd in het opbiechttopic?! Waarom zou iemand dat doen? Heeft diegene nu problemen met de belastingdienst?

2. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

Dec 9, 2014
    1,484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind er weinig aan veranderd.

Beetje jammer dat nu ook dit topic aangegrepen wordt om nog even je mening te ventileren over een ding uit een ander topic ( wat daar uiteindelijk resulteerde in he t sluiten en zelfs verwijderen van het topic)

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik vind veel reacties niet erg aardig inderdaad, maar ik moet zeggen dat ik dat 8 jaar geleden ook al vond.

4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik had in het andere topic nog niet gereageerd - het heeft even geduurd vóór ik mijn kin van de grond heb op kunnen rapen... :)

5. rums

rums Niet meer actief

Helaas de maatschappij verhard dus helaas ook het forum.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach nee joh. Dat is toch al jaren zo. Af en toe gaat het er hard aan toe.
    Dan is het komkommertijd of zo. En dan heb je weer relschoppers onder een veilig nieuw naampje. Of van die mafketels die hele verhalen verzinnen.
    Houdt het leuk 😁

7. mumija

mumija Niet meer actief

Ik heb mijn verhaal ook verteld daar, maar heb beheer gisteren vriendelijk maar wel dringend verzocht om mijn verhaal en de quotes te gaan verwijderen.
    Ik dacht hier anoniem mijn verhaal te kunnen doen, maar er zitten hier blijkbaar speurneuzen die van alles uit gaan zitten pluizen.
    Daar zet ik hier mijn verhaal niet voor neer.

En ik vind het shockerend dat juist DAT blijkbaar wel mag hier op zp; iemand opsporen en aangeven! Belachelijk.

8. mumija

mumija Niet meer actief

Dat kan je jammer vinden, maar ik vind ook dat iedereen hier mag weten dat het hele gebeuren een heel grote invloed heeft op dit moment op het priveleven van Penseel en zeker haar gezondheid!

Ze weet dondersgoed dat ze fout zit, maar dacht haar verhaal te doen in het "biechttopic/geheimentopic" .
    Iedereen weet hoe penseel is, en zij heeft dit met haar hulpverleners besproken.

9. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Of je gaat hier gewoon weer verder met de discussie.. ;)

10. Selma85

Selma85 Lid

Jan 1, 2015
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben tamelijk nieuw en ben eerder ook een mee-lezer dan iemand die actief reageert. Maar ik vind idd ook dat er soms harde woorden worden gebruikt. Zoals vele dames hier al hebben gezegd: reflecteert ook een beetje de realiteit. Ik merk op straat ook veel meer verharding en verzuring op.

Mumija, ik ga volledig akkoord. Het ging uiteindelijk om een topic waarin iedereen gewoon naar elkaar hoorde te luisteren en om elkaar wat moed en kracht aan te praten. Als je niet akkoord gaat met iemands handelingen dan spreek je die persoon er op een rustige en onderbouwde manier over aan. Iedereen maakt fouten. Verlinken vind ik zo asociaal en kinderachtig.

11. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Inderdaad..

12. rozebadeend

rozebadeend Niet meer actief

Ik vind t nog meevallen in vergelijking met Viva. 't Kan dus altijd erger. Het is ook voornamelijk hier in de Lounge, op de rest van t forum vind ik t prima.

Wel beeetje jammer dat dit topic gelijk weer wordt gebruikt door mensen om hun mening te ventileren over het topic wat gesloten én verwijderd is.;)

13. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Mwah, ik weet niet of het erger is geworden. Er zijn gewoon bepaalde leden die zodra ze de kans krijgen een ander lekker bij de enkels afzagen en er geen enkele moeite mee hebben om iemand persoonlijk aan te vallen. Zulke mensen zijn er al sinds mensenheugenis, maar om het online te doen maakt het extra makkelijk.

Topics waarvan ik weet dat het uiteindelijk uit de hand gaat lopen mijd ik. Ook reacties van sommige leden sla ik over omdat ik weet dat ze me irriteren

Overigens ben ik helemaal ok met discussies waarin men elkaar respectvol behandelt, je kunt nou eenmaal gewoon van mening verschillen. Maar reacties waarin wordt gezegd dat iemand een slechte moeder is, het niveau van een visstick heeft of iets van soortgelijke strekking zijn m.i. respectloos en vind ik dus wel heel ergerlijk en onnodig.

14. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

Feb 4, 2014
    1,568
    1
    0
    Drenthe
    Ja zo zie ik het ook. Een afspiegeling van de maatschappij.
    En op internet valt het fatsoensmaskertje nog wel eens wat sneller af..

15. rozebadeend

rozebadeend Niet meer actief

Dat laatste dus. Soms lijken er leden te zijn die er op uit zijn mensen zo hard mogelijk te kwetsen. Natuurlijk ben je het niet altijd met elkaar eens, maar waarom zo persoonlijk worden?! En dan dat terug pakken op dingen die in andere topics ooit zijn gezegd. Hoe onthoud je het überhaupt. :(

16. Selma85

Selma85 Lid

Jan 1, 2015
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sorryy.. *bloos* Het is gewoon omdat het een beetje in het verlengde zit van dit topic. Reacties die uit de hand lopen. Maar je hebt gelijk. Niemand heeft er behoefte aan om het nogeens aan te halen.

17. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    Vind t steeds zo sneu voor dames die zwanger denken te zijn en die testjes showen en daarbij niet specifiek een verhaal rondom dpo en eisprong hebben. Die worden tegenwoordig, vaak door dezelfde 'dames' hier, aan een soort terreur ondervraging blootgesteld, waarbij ze antwoorden moeten geven op hun vragen of ze überhaupt wel zwanger kunnen zijn in hun ogen. Alsof je verantwoording aan hen dient af te leggen ofzo voor het plaatsen van een foto! Belachelijk vind ik het. :x laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. Het komt op mij over als een soort rechercheurtje spelen, maar dan op een hele negatieve manier. Helemaal niet leuk en ik vind t ook heel een nare manier van iemand benaderen. En het dan ook nog raar vinden (ook op een betweterige en sarcastische manier) dat een TS niet meer terugkomt om te reageren....Zo, dat wilde ik nou eens kwijt.;):D

18. Vlinder84

Niets is anoniem of veilig op internet. Helaas :(

19. Vlinder84

De maatschappij was altijd al zo. Het is alleen dat we het nu meer zien. Global village is soms fijn, maar net zo vaak ook helemaal niet.

20. tuc

tuc Niet meer actief

Vind het persoonlijk wel gaan...maar ik denk dat het ook wel komt door wat je hier allemaal schrijft en hoe je op reacties reageert.

Ik bedoel sommige info die hier gegeven wordt is toch ook wel te stom voor woorden op een OPENBAAR forum. En als iemand een vraag stelt of advies geeft en je krijgt eerlijke reacties..doe er dan wat mee ipv de ik-heb-schijt-aan-jullie-meningen-houding...vraag dan niks!

Share This Page