Reacties zzp

Discussie in 'De lounge' gestart door maria04, 9 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken deze Penseel verder niet, maar begrijp dat er dus meer aan de hand is. Desalniettemin moet men gewoon wel goed nadenken over eventuele gevolgen als je willens en wetens fraude pleegt..... Daar ben je mi alleen zelf voor verantwoordelijk.

@on topic; ik vind t hier wel meevallen. Loop al heel wat jaren mee hier (niet superactief ofzo) maar viva bijv is toch vele malen erger....

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als je nooit de namen van je kinderen of je eigen naam noemt, komt niemand erachter wie je bent. Penseel was makkelijk te vinden, heb ik naar aanleiding van het topic van gisteren (omdat iemand aangaf haar volledige naam te weten) gedaan en dat was echt makkelijk. Bij jou zou ik niet weten waarop ik zou moeten gaan zoeken ;)

Verder is het altijd hetzelfde geweest en zijn er altijd relschoppers geweest die uiteindelijk vervolgens een ban kregen. Kan me er niet zo druk om maken.

3. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    #63 Mitsy1983, 9 aug 2015
    Laatst bewerkt: 9 aug 2015
    Ik wil even inhaken op de privacy. Ook als je niet je naam e.d. Op het internet zet, is het eventueel te achterhalen wie iemand (ongeveer)is. Als je het willens en wetens wil weten, kom je als computer expert achter heel veel dingen. (Niet zomaar en niet makkelijk hoor!)
    (Enne niet dat ik dat nou ben!)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ja dat zal best. Maar voor een leek als ik was het heel makkelijk om achter de echte naam van penseel te komen ;)

5. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Daarom moet je idd ook goed opletten dat je niet zomaar overal je gegevens en privacy gevoelige info plaatst. (Jeetje ik lijk wel zo'n juffrouw met een leer stokje hihi)
    Was absoluut niet vervelend bedoel:) alleen als info. Als je handig bent en veel verstand hebt van dat soort zaken, en helemaal als je kan hacken dan kom je (helaas) snel achter veel informatie.

6. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Voordat ik dalijk op m'n vingers getikt wordt, nee ik hack niet, kan het niet en zou het ook nooit doen.
    Het enige hakken wat ik kan is op daar is gabbertje :)

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind het hier ook meer dan braaf. Wat mij betreft mag het incasseringsvermogen wel een tandje hoger. Ook het sluiten van topics vind ik bespottelijk.

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hahaha wat ben je toch een lekker gek ding :D

Hè, daar moest de laatste reactie van mitsy bij geqouted worden ;)

9. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik vind t ook wel mee vallen. Ik reageer dan ook niet als t uit de hand loopt, alleen als ik dan ook weet dat ik gelijk heb ofzo.

Maar waarom is de Ts, Maria04, nu niet meer actief op zp?

10. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Joh, was mij niet eens opgevallen? Ben jij ook al zo'n speurder waar ze het hier over hebben, dacht alleen bij het filmtopic. ;):D

@Mitsy, je bent schattig. ;)

11. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Whahaha neee totaal niet. T viel me ook net pas op dus ik dacht huh...Sommige dames noemen zon topic starter trollen dus ik dacht. ..hmmm is dit zo'n trol die weer een "relletje" wil beginnen en nu reageren mensen dat t wel mee valt op zp qua "rellen" dus verdwijnt ze maar?
    Heb dan weer niet gekeken hoelang ze al lid is en hoeveel berichten...Pff veel te veel werk om dat van iedereen te onthouden ;)

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Eens. Dat was echt met stip het grootste dieptepunt op ZP aller tijden. 😡

Ik heb dan vele malen liever dat mensen IN de topics wat fel (of desnoods respectloos) reageren, dan dat je voortaan op ZP non-stop over je schouder moet kijken of één of andere rat je gaat verlinken om iets wat je denkt veilig en anoniem hier neer te zetten.

En in het verlengde daarvan vind ik het óók van de zotte dat beheer het toelaat dat sommigen hier onder meerdere accounts tegelijkertijd schrijven of dat leden met een ban telkens weer terugkomen onder een nieuwe naam. 😏

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ook mee eens. We zijn geen tieners meer maar 'volwassen' vrouwen dus wat meer relativeringsvermogen mag dan ook wel verwacht worden, sommigen hebben wel heul erg lange tenen. 😁

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh wow, ik heb geloof ik heel wat gemist gisteren/eergisteren. Men oh men, soms heb ik spijt dat ik een sociaal leven heb. Ik had een familiebbq. Verlinken in reallife zou ik ook nooit doen. Stuur dan een berichtje naar die persoon waarbij je zegt: ik vind jou een naar persoon omdat je dit en dit doet; dat is niet cool! En daarom vind ik jou niet aardig (meer). Klaar. Wat op een forum gebeurt, moet daar ook vooral blijven.

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Omdat TS haar account heeft laten verwijderen doen we dit topic dicht.

Deel Deze Pagina