Deze morgen werd ik wakker door de deurbel ... Ik schoot bijna tegen het plafond van het verschieten. Het was de postbode met een aangetekende brief voor mijn vriend. Ik zei: hij is wel niet thuis ... Dus ik mocht aftekenen. Nadat ik de deur had gesloten, ging er opeens een deur achter me open. Vriend zat dus op het toilet!! Was me dat verschieten. Ik zag bij het passeren van de trap naar de voordeur al een pakje op de tafel staan. Ik dacht: Oh zal wel een cadeautje zijn voor zijn mama voor oudejaar. Aangezien ik mijn kerstcadeau al gekregen heb van m'n vriend. Douchegelpakket van Nivea. Hij ging in de zetel zitten en ik keek even stiekem naar de sticker die op het cadeau'tje plakte. Hij zei: Jajaaa, het is voor u schat! Oooh dacht ik. Het is van Paradisio Bambino, dus het zal wel voor de baby zijn. Ik opende het cadeautje langzaam en zag ineens staan: ANGELSOUND! Ik vond het zoooo lief en ging hem meteen een kus en knuffel geven. Ik had het echt niet verwacht, vooral niet na de moeilijke tijd die we hebben doorstaan de laatste week. Veel ruzie, discussie, ... Vrijdag is hij meegegaan naar de gynaecoloog en stond de glunderen toen hij naar de monitor keek. Bij de andere 2 echo's niet, omdat het dan nog maar een klein boontje was. Nu zie je echt al een mini-mensje!
Wow lief kado van je vriend Misschien begint het nu ook pas allemaal echt goed door te dringen bij hem.
Ja, inderdaad. Bij de eerste 2 echo'tjes vond hij het doodnormaal. Nu vraagt hij zelfs of ik de echo'tjes wil inscannen en doormailen naar zijn computer . Ook er mij telkens op wijzen dat ik zeker oplet dat ik mijn vlees heel goed doorbak, ... Vind het superschattig Verlang al naar 12weken-echo! Dan zie je nog veel meer.
Wat een overactieve postbode die op 2e kerstdag bezorgd! Gek zeg! Maar hoor je ook nu al wat dan met dat ding? Want ik wilde het eigenlijk ook wel eens proberen. Vanaf wanneer kan het ongeveer?
Ja, op 2de kerstdag werken ze hier gewoon. Neen, ik hoor nog niks. Behalve mijn eigen hartslag als ik iets teveel naar mijn lies ga. Vanaf 12 weken staat er op de doos
Meen je dat nou? Werken ze 2e kerstdag gewoon in Belgie? Iedereen? Of alleen de post? Jammer dat het nu nog niet kan! Ben benieuwd of jij het dan bij 12 weken ook echt duidelijk hoort. Dan wil ik er ook 1 Lijkt me echt leuk om het thuis ook te kunnen horen!
Heb vrijdag het hartje mooi duidelijk gehoord bij de gynaecoloog. Dus heb nog eventjes geduld maak me ook zeker geen zorgen omdat het niet lukt.