Kletshoekje!

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door tienagemum, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    hallo,

Deze toppic is bedoeld voor de jongere tienermoeders!
    14-15-16-17-18 jaar!

Het is een toppic waar we kunne kletsen over tienermoeder zijn en tiener zijn en zwanger zijn!

Lekker gezellig dus allemaal!

Het is niet de bedoeling dat mensen gaan beginnen hun menig geven over het feit dat we tienermoeder zijn, maar dat we gewoon gezellig kunne kletsen, zonder ons weer te moeten verantwoorden!

Groetjes!

&& Have fun :)

2. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    Ok, ik zal even beginne met de spits af te bijten! ;)

even voorstellen!

Ik ben dus een meisje van 15 jaar en vandaag 14.4 weken zwanger!

Ik ben niet meer samen met men vriend en heb samen met men ouders besloten om thuis te blijven wonen!

eeuhm...

Ik ga 16 zijn als ik ga bevallen van men pracht kind!
    En ben er al helemaal dol op op mijn kindje!

nog 3 weekjes en ik weet hopelijk het geslacht en 3 weekjes later heb ik men 20 weken echo :D:D!

groetjes!

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nou zal ik de tweede dan maar zijn :)

ik ben 18 jaar en me vriend is 22 jaar en wonen samen met onze lieve dochter Alysia....

zijn momenteel bezig voor een tweede en is nu onwijs spannend want wel of nie ongi worden :)

maaruh staat 18 jaar ik ben bijna 19;) word de 19e 19 dus zal niet teveel vertellen hier verder want ik val dan neit meer onder de jongere moeders;)

verder alle mamas en aanstaande mamas en dat woort tiener mag van mij weg;) zo kinderlijk woord veel succes met de kleine of aanstaande kleine

xxxx

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nou zal ik de tweede dan maar zijn :)

ik ben 18 jaar en me vriend is 22 jaar en wonen samen met onze lieve dochter Alysia....

zijn momenteel bezig voor een tweede en is nu onwijs spannend want wel of nie ongi worden :)

maaruh staat 18 jaar ik ben bijna 19;) word de 19e 19 dus zal niet teveel vertellen hier verder want ik val dan neit meer onder de jongere moeders;)

verder alle mamas en aanstaande mamas en dat woord tiener mag van mij weg;) zo kinderlijk woord veel succes met de kleine of aanstaande kleine

xxxx

5. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    Welkom!

Wat spannend! ik duim hard voor je dat ie positief is ;)

Xx.

6. Monica87

Monica87 Lid

7 jan 2008
    62
    0
    0
    moeder
    soest
    ok ik r hier niet ik weet t, sorry dat ik kom spieken maar tienagemum, wat zegt je vriendje dan over de baby en hoezo zijn jullie niet meer samen?

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dit hele subforum is voor jullie, dus vinden we het niet zo nodig dat er een apart topic is om over de dingen te praten die jullie in het hele subforum kunnen plaatsen. Daar is hij speciaal voor gemaakt! :D Anders kunnen we deze opdoeken en jullie een topic geven in zwangerschap ;)

We gaan dit topic daarom ook sluiten.

Deel Deze Pagina