stom, had het met m'n man over indeling van woningen. Ik zeg je hebt best meerdere ruimte mogelijkheden. Krijgen nu een u ruimte maar je hebt ook wel wat meer vierkantere ruimtes. Nu kom ik toch niet op de naam, Wha daar kan ik nu dus Ellen lang over prakiseren. Dus wie helpt me. Het is geen vide wat ik bedoel en ook geen suite, maar zon ruimte waar je de keuken en woon gedeelte meer bij elkaar hebt. Sorry beetje onduidelijk misschien.
Weet je het zeker? Een loft is een woning waar álles (dus ook de slaapkamer enzo) in een ruimte zit. Klinkt niet als wat je omschrijft in je openingspost .
Klopt, een loft is een woningtype. Dat betekent dat je woning eigenlijk één grote ruimte is, met daarin een natte cel voor je wc en badkamer. Verder is er in principe geen indeling van de ruimte, en mogen bewoners zelf alles indelen. Dit wordt bijvoorbeeld vaak toegepast in verbouwde oude fabriekspanden waar je gigantisch grote ruimtes hebt zonder wanden. Van een gewone woning kun je dus geen loft maken. Je kan de term natuurlijk wel gebruiken voor inspiratie en zoekopdrachten
Als het een appartement is zonder draagmuren kán het natuurlijk wel.. Dagje met de sloophamer erdoor en voila!