In februari van dit jaar ben ik bij een medium geweest ivm twijfels baan en de vele miskramen. Daarnaast wilde ik dat altijd al een keer doen en het is mij absoluut niet tegen gevallen! Alles wat ze zei is uit gekomen en ze heeft destijds mij goed geholpen mijn gedachten op een rijtje te zetten. Laatst moest ik aan haar denken en ik zei tegen mijn man ik zou best wel weer een keer willen gaan. De dag erna mailde ze mij dat ze aan mij moest denken! Ik vond dat zo toevallig dat ik een afspraak met haar heb gemaakt voor een nieuwe reading. En die is dus aanstaande maandag. Nu sprak ik net met mijn zusje hierover en die zei dat je nog durft te gaan! Je bent al zo angstig dat er iets mis is met de baby en stel dat ze er iets over zegt.... Ineens werd ik angstig! Als ze maar niet gaat zeggen dat het niet goed zit met de kleine ofzo.... Hoewel ik dat ergens niet verwacht dat ze dat zegt maar door de opmerking van mijn zusje twijfel ik om te gaan. En ik keek er eigenlijk zo naar uit.... Wat zouden jullie doen?
Tja als je zus niets gezegd had, had je dit gevoel niet gehad. Ik snap goed (kijkend naar je onderschrift) dat je angstig bent, maar daar kan een bezoek aan de paragnost niets aan veranderen. Wat stel je voor dat zij er niets over zegt en het blijkt toch iets aan de hand te zijn bij de 20 wkn echo, wat dan? En andersom ook? Sta er open in
Ik zou wel gaan, je hebt"niet voor niets" (dat voelde goed, die behoefte had je etc) afspraak gemaakt, volg je eerste gevoel zou ik zeggen!
Ik zou gewoon gaan. Blijkbaar heb je het nodig en wellicht is ze juist erg positief. Als er iets is met de baby dan is dat zo en daar kan ook een reading niks aan veranderen helaas. Succes
Hahahaha je slaat de spijker op z'n kop! Je zus heeft al een nieuw angst-zaadje geplant, terwijl ze je nu waarschuwt dat dat medium dat zou kunnen doen Ik ben overigens kritisch op mediums. Zoveel charlatans in deze wereld. En van de weinigen, die écht speciale gaven hebben, gebruikt een deel het voor slechte dingen. Zoals misbruik maken van de goedgelovigheid van iemand, om ze geld af te troggelen. Of door 'energie te slurpen', zoals ik het noem.
Je kan toch aangeven niets te willen weten over de gezondheid van je baby? Ik ben misschien te nuchter voor dit soort dingen, maar ik zou me niet gek laten maken en onnodig gaan stressen omdat een medium iets gezegd heeft (en dat gaat ongetwijfeld gebeuren als ze er vervelends over zegt).
Je kan het ook andersom bekijken, stel dat er niks mis is met de baby en ze daar wat van zegt? Misschien kan dat juist iets van je angst wegnemen
Is het anders een idee om de reading na de 20-weken echo te doen? Misschien is dat al de bedoeling hoor. Maar als er echt wat mis is met je kindje, kunnen ze daar al wel heel veel zijn lijkt mij