Hallo dames, een vraag?? Ben vandaag 1 dag over tijd, heb normaal een cyclus van 30/31 dagen soms eerder omdat ik clomid slik? Heb vandaag een testje gedaan maar ik denk zelf dat hij negatief is, soms als ik kijk zie ik in de verte wel wat( kan aan mij liggen😌. Maar kun je door clomid ook ver over tijd worden als je dat normaal niet hebt of kan het ook liggen aan een te laag hcg en ook omdat ik ziek ben ( verkouden, koorts enz) dat de testen miss negatief zijn . Sorry voor mijn snelle uitleg hoop dat jullie het begrijpen??
Da's lastig meedenken dan Ik zou morgen even afwachten en overmorgen weer testen. Volgens mij wordt je lf (luteale fase) door Clomid niet langer. Misschien is er nog iemand die dat zeker weet? Hoe dan ook: hopelijk is het raak!
test over 2 dagen nog eens, de hcg waarden verdubbelen elke 48 uur dus misschien is de test dan duidelijker?!
Volgens mij vervroeg chlomid je eisprong? De vraag is of je lulteale fase daar langer van wordt.. In principe betekend een vroegere eisprong niet een langere luteale fase, maar een kortere cyclus. Ik zou inderdaad over een paar dagen testje herhalen! Succes!