Toen je in eerdere berichten sprak over hem, dacht ik al aan Derek Ogilvie.. Veel plezier morgen, ben stiekum ook wel een beetje jaloers
ik ga ook...hoop ook echt iets door te krijgen van mijn moeder. zeker omdat rayan op haar verjaardag geboren is en ik nu elke dag over haar droom. succes morgen hopelijk worden we alletwee uitgekozen.
wij gaan volgende maand ook , morgen moest mijn vriendin waarmee ik ga werken veel plezier morgen dames!
heel veel succes! ik ben een keer bij een opname van char geweest, vond het erg indrukwekkend! mijn schoonmoeder is plots overleden tijdens mijn zwangerschap en zat ook met een aantal vragen. ik heb zelf via een online medium mijn vragen gesteld en heb wel antwoorden gekregen. En ja, hij begon dus ook over dingen die hij niet kon weten ik hoop dat jullie ook je antwoorden krijgen vandaag!
Lilly,weet niet of je dit nog leest maar ik wil je heel veel succes wensen! Misschien komen we elkaar nog tegen,wij gaan er ook naartoe vandaag,ik vind het zo spannend! Hou ons op de hoogte heh!
lilie was jij s'middags of s'avonds gegaan? ik kom net terug,was erg indrukwekkend. heb een reading gehad met de zoon van mijn vriendin die overleden is. derek kreeg veel info door over mijn huis enzo. was echt mooi om mee te maken.
De show was erg mooi, helaas ben ik niet aan bod gekomen. Ik wist dat dat kon gebeuren natuurlijk maar toch ben ik erg teleurgesteld. Ik merk achteraf dat ik toch wel erg hoopte op een teken. Helaas is dat niet gebeurt en daar ben ik best verdrietig over.
He, Lilly, wat vervelend! Natuurlijk ben je teleurgesteld, kan ik me goed voorstellen! Maar...misschien was het nog geen tijd...?
Ja dat zeg ik ook steeds tegen mezelf En dat die andere mensen het misschien meer nodig hadden, al die dingen gaan steeds door mijn hoofd. Ik had gewoon gehoopt dat er 'iets' zou gebeuren waardoor ik mijn verdriet het spreekwoordelijke 'plekje' kon gaan geven. Want dat lukt me momenteel totaal nog niet Maar het zal inderdaad mijn tijd nog niet zijn........
ach lilly, wat zonde nou meid! heb nog hard voor je zitten duimen echt! kan me voorstellen dat je je nu even xtra verdrietig voelt. natuurlijk zeg je steeds tegen jezelf dat je niet te hard moet hopen, maar dat doe je toch.. zag wel net bij char dat ze in theaters op gaat treden en readings gaat geven, weet niet precies hoe of wat, maar je zou s op de site van rtl4 kunnen kijken als je er behoefte aan hebt.. veel sterkte meid!
Lieve Lilly, Ik weet niet waar je woont, maar misschien kan ik iets voor je doen als Huizen (bij hilversum) een afstand is die te overbruggen is. Klik maar eventjes op de website button hieronder. Als je denkt dat ik niet het juiste medium voor je ben is dat overigens geen probleem hoor! Je moet je echt heel goed voelen bij een persoon als je zo'n persoonlijke reading gaat doen. Voor vragen mag je me altijd een PB sturen. Liefs Kim
omdat je het misschien zo gehoopt had, kan het ook een blokkade zijn. Als je het misschien over een tijdje iets meer laat rusten en het een plekje kan geven dat je dan vanzelf iets meemaakt. Had ik ook met mijn oma, ik stond op het kerkhof en vroeg als ze ons zou horen of ze een wit vlindertje wou sturen en we reden weg op de fiets en er kwamen honderden witte vlindertjes achter ons aan. Nou dat soort kleine dingetjes maken je dan ook sterk. Daar heb je dan ook geen medium voor nodig. Succes en sterkte meis.
er is nog een programma: http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/ ... engezocht/ (helemaal onderaan) wellicht kun je dat nog proberen?