Wie herkend dit... Heb al vijf dagen erge ongi-buikpijn, nu heb ik dat altijd wel als ik ongi moet worden\ maar dan ben ik het ook meteen en is het daarna over. Nu dus niet en ben ik, met mijn berekening 2 dagen overtijd. Heb vanmorgen door nieuwsgierigheid wel een testje gedaan maar was (natuurlijk) negatief. Had ook zoiets van, als ik weet dat het negatief is kan ik het loslaten en misschien dat ik dan vanzelf ongi wordt maar helaas nog steeds niets, en niet om te klagen maar voel me echt beroerd. ALs het toch een zwangerschap zou zijn neem ik dat voor lief natuurlijk maar ik denk van niet, wat denken jullie? Groetjes BJ
Ben je al lang gestopt met de pil dan? Het kan ook ontpillen zijn heb ik zelf erg veel last van gehad. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het direct raak is.
Hoi Manny Ik ben sinds augustus gestopt met de pil en toen kwam mijn cyclus meteen op gang en had ik bijna geen krampen alleen gewoon de eerste dag. daarna zat mijn cyclus op 28 dagen dus ik weet niet of het nu ook nog ontpillen kan zijn. Maar denk je dat ik alsnog zwanger zou kunnen zijn? Als er maar niets anders is, wat dat betreft ben ik best een onzekere miep, maar om meteen naar de huisarts te stappen is ook weer niets voor mij, dus ik struin wat af hier op het internet hahaha pfffff In ieder geval bedankt voor je reactie
He, Misschien ben je wel zwanger! Omdat je zegt dat je meteen na het stoppen van de pil een regelmatige cyclus had? Meiden die zwanger zijn zeggen wel eens dat ze last hebben van ongi krampen en dan denken ongi te worden maar dan toch zwanger zijn... Ikzelf ben al 9 dagen overtijd. Ik ben in maart gestopt met de pil en had ook wel direct een regelmatige cyclus ik had ook een paar dagen last van ongikrampen. Ik had ook getest 4 dagen geleden maar ook negatief. Ik hoop dus dat ik na 1 week positief mag testen! Maar ik denk dan ook snel van: er zou toch niks anders aan de hand zijn? Ik ben steeds zo bang dat ik misschien een cyclus oversla of ineens heel onregelmatig ongi word Maar ik hoop voor jou dat je lekker positief test! Laat je het weten? Liefs Farfan
Ik wil jullie geen valse hoop geven en hoop voor jullie beide dat jullie zwanger zijn. Maar ik heb ik mei de pil laten staan en we zijn vanaf augustus aan het klussen voor het echie. Maar ik had ook nergens last van. Totdat ik half er wege augustus echt allerlei rare klachten kreeg dacht ook dat ik misschien wel zwanger zou zijn maar was zwaar aan het ontpillen echt geen pretje. heb er zon 6 weken last van gehad en nu gaat het weer beter voel me weer prettig. Ik had ook de eerste keer 29 dagen en daarna werden het steeds om de 35. Maar nogmaals ik hoop voor jullie het beste we duimen hier