Hi, Eindelijk is er dan een diagnose voor het bultje op het ooglid van mijn dochter. Het is juveniele xanthogranuloom. Dit wordt niet verwijderd. Dat is namelijk zinloos. vind het plekje totaal niet lijken op de plaatjes op internet. Maar de kinderdermatoloog de heeft er voor geleerd en ik niet dus het zal wel. Ik moet zeggen dat ik wel schrik over die chronische leukemie verhalen. Zeker gezien het feit dat mijn vader chronische leukemie heeft. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze aandoening? Het schijnt redelijk zeldzaam te zijn. Hoe is het bij jullie afgelopen? Is het vanzelf verdwenen? En zijn er complicaties opgetreden. Bedankt alvast
Hmm kon niet meer wijzigen dus dan maar zo. dus vetbobbeltje. Het kan geen kwaad en verdwijnt vanzelf. Het was niks, het is niks en het wordt niks.
Hoeveel topics ga je hier nog over openen? Ik raad je aan voor jezelf naar de huisarts te gaan. Bedoel het niet rot maar wanneer je zo obsessief bezig bent en blijft met zulke dingen is dat heel ongezond. Laats schreef je ook iets dat je aan het bobbeltje had gezeten en dat je nu bang bent dat het kwaadaardig wordt. Ik denk dat dit voor jezelf een heel vervelende situatie moet zijn en dat je hier echt iets aan moet doen.