Juf beschuldigd van ophanging van leerling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Esmaralda, 10 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
  2. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Al met al hoop ik dat het niet waar is😔 Heeft de juf het wel gedaan dan tja laat ik dan maar wijselijk mijn mond houden

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Twee behoorlijk verschillende verhalen, van school en de ouders.
    Als blijkt dat de juf idd niet op school aanwezig was, mogen de ouders wat mij betreft ook een flinke straf krijgen.

Maar hoe dan ook; erg sneu voor het jongetje. Ziet er ook enorm pijnlijk uit

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Vreemd verhaal... als de juf niet aanwezig was en dus ook niet lesgaf kan ze het dus niet hebben gedaan...

jongetje zegt het waarschijnlijk...

Als ik kijk naar mijn eigen 5 jarige en zijn klasgenootjes kan hij zoiets ook bedacht hebben om maar niet gestraft te worden....

Maar even afwachten dus naar het hele verhaal..

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit waar is. Vooral omdat de school aangeeft dat de juf er niet eens was.

Heeft een medeleerling niet een spelletje gespeeld wat uit de hand is gelopen.

Dat meteen alles in de media wordt gegooid terwijl er dus helemaal niet duidelijk is wat er hand is vind ik zeer kwalijk.

6. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Lijkt me ook raar hoe de juf dat gedaan zou moeten hebben als ze niet eens op school was... Ben benieuwd naar het echte verhaal!

Als je op de foto's klikt kom je op de facebookpagina van de vrouw. Ik denk dat het de turkse taal is, iemand die een beetje kan lezen waar het over gaat in de reacties?

7. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ach wat sneu voor het kind en voor de juf!
    (ik geloof er geen snars van…..Ooggetuigen????)

8. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb net het filmpje gekeken en zie allemaal hoofddoeken (niet negatief bedoeld, maar een constatering) Dus hetzelfde geloof, kring, familie…..natuurlijk staan er dan veel voor het hek. Ik vind het heel eng dat de juf "zomaar" beschuldigd wordt en dat de media daarin meegaat.

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik zou niet meteen met vingers gaan wijzen maar ik zou ook niet meteen zeggen dat ik geen 'snars geloof' van wat mijn kind mij verteld. Wel zou ik het er niet bij laten zitten en zou ik willen dat dit tot op de bodem werd uitgezocht.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik kan ook niet zo geloven dat een juf dit doet maar vind het wel enorm schokkend dat een kleuter zulke verwondingen kan oplopen op een schoolplein!

Waar was het toezicht? Ik zou mn kind daar niet meer fijn achterlaten.

11. MamavC

MamavC Niet meer actief

Triest van die ouders om de juf de schuld te geven en dan ook nog es op facebook te plaatsen. Wordt echt steeds gekker

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou ja triest, we waren er niet bij.

Overigens zou ik er ook wel achteraan gaan, jij wilt je kind toch straks ook niet zo afhalen van school omdat er geen toezicht was?

13. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Bah ik vind het maar een eng verhaal. Of de juf het nu heeft gedaan, of de jongen met vriendjes, ik vind het gruwelijk bah. Ben misschien heel naïef maar spelen ze met 5 jaar niet meer gewoon met auto's en skelters dan met touwen om nekken?? Bah.

14. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

O my god.. Ik persoonlijk snap dat juf ontslagen is tot onderzoek uitwijst dat het anders is zegmaar.. ik hoop van harte dat juf er niks mee te maken heb maar zijn "vriendjes" misschien bang en dan juf de schuld geven.. Zo kunnen kinderen wel zijn.. Buiten alles om zijn die plekken wel heel heftig WoW

15. mam2

mam2 Lid

6 feb 2015
    55
    0
    6
    Als dit op school is gebeurd, dan vind ik dat de school hier verantwoordelijk voor is. Met kleuters vooral dient er toezicht te zijn op het schoolplein.

16. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik geloof niet dat de juf dit heeft gedaan en wat erg voor haar om hiervan beschuldigd te worden (als ze het echt niet heeft gedaan dan). En dan met haar foto op social media. Zij kan vast haar deur niet meer uit

17. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ok. Het is speelkwartier. Zo'n gastje is vervelend, luistert niet. Ik ben juf. Dan ga ik een touw rond het nekje knopen van het gastje en ik hang hem op. Waar? Hoe? Terwijl er allerlei kinderen meekijken? En andere leerkrachten. In m'n eentje?

Ik vind het een zeeeeeeeeer ongeloofwaardig verhaal.

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het ook een vreemd verhaal.. Schrok onwijs van de foto's. :$ Hoe het ook gebeurd is, voor het kindje is het verschrikkelijk..

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou inderdaad...

Vreemd allemaal

20. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Of de juf er nou wel of niet mee te maken heeft, de school is verantwoordelijk. In de pauze dient er toezicht te zijn bij zulke jonge kinderen. Een keertje een klein incident buiten het oog van een juf om a-la, maar dit :$ :(.

Verhaal over de juf vind ik overigens wel enigzins onwaarschijnlijk klinken, maar als het wel zo is dan lijkt een celstraf in combi met verbod om ooit nog met kinderen te werken mij de enige gepaste oplossing.

Deel Deze Pagina