Zo zagen m'n ovulatietesten eruit als ik net begon met testen. Gewoon een standaard vaag streepje omdat er altijd wel lh aanwezig is. Ben benieuwd!
Ik had er nog een liggen dus dacht kijk wat er gebeurd als je er een doet als je zwanger bent.. Dit dus de controlestreep houd de teststreep niet eens bij haha en toen hij "klaar" was was de teststreep veeeeeeel donkerder dan de controle
Ik kon het niet laten heb er zoveel liggen ! Ik experimenteer graag mee hihi al zit ik vandaag pas op 8 dpo , en ben gewoon benieuwd of ik ongi wordt over 6 dagen 😉en ik weet het het zegt helemaal niks . X x
Bij mij betekende t toch wel een zwangerschap! 21 oktober voor t eerst duidelijk positief getest. 25 of 26 oktober was m'n nod :-D
Gefeliciteerd!! Mooie testen hoor! Overigens heb ik nooit een positieve ovulatie test gehad toen ik zwanger was.
Thnx! Ik ook niet hoor. Ik was gewoon nieuwsgierig wat n ovu test zou doen in n totaal andere tijd in m'n cyclus. Hij sloeg positief uit...dat vond ik op z'n minst merkwaardig. En terecht blijkt achteraf
Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. Ik was ook wel nieuwsgierig. Ik ben dus al in ronde 1 zwanger geraakt. Ik had dus nog tig ovulatiest en liggen. Heb er net 1 gedaan. En idd hij is bij mij ook positief