hoi hoi dames ik heb vandaag een testje gedaan van babyboom maar we hebben deze maand 1x geklust een dag of 3 a 4 voor de ei sprong en hij geeft nu dus wel 2 streepjes aan ik snap hem dus effe niet is deze nu vals positief?
Je hebt wel op het goede tijdstip geklust, dus het zou kunnen. Vals positief komt niet zo heel veel voor, zou eigenlijk alleen kunnen als je bepaalde medicijnen slikt. Misschien over een paar dagen nog eentje doen?
Kan best 3 dagen van tevoren...! Dus over 2 dagen nog eens een testje voor de zekerheid, maar ik zeg...voorzichtig gefeliciteerd!
Behoorlijk positief als je het mij vraagt. Nog even een ander testje tegenaan gooien, kruidvat 2v5 ofzo? Bij mijn 1e kindje was het ook raak na 1x klussen die maand. Het kan!
Ook ik vind hem behoorlijk positief. Ik feliciteer je toch! Gewoon over een paar dagen een 2V5 gebruiken en dan lekker genieten van je roze wolk.
ik vind hem ook positief. Zou zelf geen discipline hebben om te wachten, maar meteen naar het kruidvat rennen
Zoooo wat een duidelijke test!! en dat nog voor je NOD! Dit geeft alle andere dames weer hoop... als het met 1x kan, dan moet het ons ook lukken!
Kijk jij geeft de burger moed! Wat een supertest! Gefeliciteerd meid. Geeft mij ook weer de bevestiging dat het écht kan lukken met één keer per maand insemineren!