Reageert jullie kindje op de vuurwerkknallen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nathalie1973, 28 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Vanmiddag waren man en zoonlief aan het carbid schieten met een melkbus. De knallen die je dan hoort zijn echt heel hard.
    Ik heb er eventjes bijgestaan, maar na vier of vijf knallen had ik er geen goed gevoel over en ben in huis gegaan.
    Ik kon niet echt merken dat de baby schrok ofzo, maar ik kreeg zelf een beetje een onbestemd gevoel. Ik wou niet het risico lopen dat het zich misschien niet zo prettig voelt met die harde knallen.

2. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Die van mij gaf geen kick!
    Het enigste geluid waar zij op lijkt te reageren is als ik Jameroquai heb opstaan :-s Vooral bij 1 bepaald liedje, ik denk dat daar een geluid in zit wat ze niet of juist wel leuk vind .

3. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Op het gewone vuurwerk reageerde mijn buik gelukkig niet echt. Dat viel me mee, want ik had me er van tevoren wel een klein beetje zorgen om gemaakt. Het is natuurlijk gewoon je eigen schrikreactie waar je baarmoeder van samentrekt. Daar reageert de baby weer op. Waar wij gisterenavond Oud&Nieuw vierden werd er aan de achterkant tussen een rij huizen ook met carbid geschoten. Het ging zo ontzettend hard dat het wel oorlog leek. Je voelde de ramen gewoon klapperen van de druk. Toen ik even de achterdeur opendeed, kwam er net een carbidknal. Dat ging zo ontzettend hard dat het echt niet prettig meer was voor mijn buik. Ben daarom ook alleen maar aan de voorkant eventjes buiten geweest.

Liefs,
    Sonja

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ze reageerde gewoon niet. Werd een half uurtje later, toen we binnenzaten een keertje wakker begon toen met lekker druk doen. Maar tijdens het vuurwerk niet hoor...

5. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Nou, hier werd er eentje heeeeel onrustig vannacht. Vooral na een flinke mat die in de buurt afging. Drukte het kontje heel hard omhoog, alsof het zich afzette. De hele nacht actie in mijn buik gehad. Meer dan normaal.

Vond het echt een beetje zielig. Maar een ding weten we nu zeker: de baby is niet doof :)

6. Niet meer actief

Van mij reageerde ook helemaal niet...werd juist rustiger hehe

7. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Ik ging iets over 12 even naar buiten om naar het vuurwerk te kijken, nou dat heb ik geweten, de hele avond waren de bewegingen "normaal" maar toen ik even buiten stond, was het net alsof er een wervelwind in mijn buik begon, wat een beweging!
    Ben dus maar snel weer naar binnen gegaan, toen werd ie snel weer rustig..

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hier ook heel veel reactie op vuurwerk! ;) Heel de nacht een druktemakertje in mijn buik gehad :)

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier precies hetzelfde

10. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    onze kleine reageerde vannacht niet echt op de harde knallen. wel vierde onze kleine druktemaker een eigen kerstfeestje 2de kerstdag. mn vriend is dj en moest 2de kerstdag draaien en ik ging mee. dat heb ik geweten, de kleine was fanatieker met dansen als ik zelf. best grappig hoe die kleintjes erop kunnen reageren.
    liefs doris

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nou kleine Frodo reageerde niet op het vuurwerk vannacht. Ik des te meer. Jezus, niets voor mij, maar ik schrok van alle klappen die ik hoorde. En had later ook last van een harde buik.

Deel Deze Pagina