reageert kv op ovu?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Monieqje, 7 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    goedemorgen meiden ik had nog 1 kv testje liggen en was even benieuwd of deze nu echt indroogstreepjes hebben dus 1 gedaan maar er kwam binnen de 5 min. Een hele lichte streep :(
    Reageren ze ook op je ovu? Dat lijkt me sterk...maar ik heb geprobeerd er een foto van te maken (staan in me album) 1 normale foto en 1 foto in het negatief...ik kan niet zwanger zijn in ieder geval, maar wilde het even met jullie delen. Want vindt het wel raar...
    P.s. De kwaliteit van de fotos zijn erg slecht, want heb ze met mijn mobiel gemaakt ;)

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Heb met de kruidvat ook van die vage testjes gehad, bloedtest nega dus de dokter geeft aan dat of de test vals posi gegeven heeft of dat ik een vmk heb gehad... Ik twijfel een beetje de laatste tijd aan de kv test ivm betrouwbaarheid.. Als t de ovu aangeeft zou ik wel heel snel ovu hebben, was namelijk een week na mn 'ongi' (was een hele lichte rare ongi, vandaar ook de test).

Heb wel mn eisprong afgelopen dinsdag gehad en testen die ik heb gedaan zijn een paar dagen daarvoor geweest.. Zou t dan de ovu zijn geweest waardoor ie kleurde?? Had net zo een streepje als jij namelijk...

Vreemd, erg vreemd :(.

Deel Deze Pagina